خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد؛

مراسم غبارروبی گلزار شهدا شاهرود با حضور دانش آموزان+ عکس

در هفته بسیج دانش آموزی مراسم غبار روبی مزار شهدا با حضور جمعی از دانش آموزان از کلیه واحد های امیدان،پوینده و پیشگام برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۹۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این مراسم که تعداد 300 دانش آموز دختر از واحدهای امیدان،پویندگان و پیشگامان حضور داشتند در ابتدا به مدیحه سرایی ایام شهادت سالار شهیدان پرداخته و سپس گلزار مطهر شهدا و به خصوص شهدای دانش آموز را عطرافشانی و گلباران نمودند و بر ادامه راه آنان تاکید نمودند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود در این مراسم با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: حضور در گلزار شهدا برای بستن عهد و پیمان با شهدا برای ادامه دادن راه آنها و استقامت در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی است.

سلیمانی پور افزود: شهدا رفتند تا ما بمانیم و راه آنان را ادامه دهیم و وجود 36هزار شهید دانش آموز نشان از بصیرت دانش آموزان شهید در شناخت راه و مسیر بوده و باید شما عزیزان نیز امروز با تاسی به شهدا در مسیر آنها قدم بردارید.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی نیز گفت: در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و علمی در سطح واحدهای بسیج اجرا خواهد شد و امیدواریم دانش آموزان که این هفته به نام و برای آنهاست در این برنامه حضور موثر و فعالانه داشته باشند.

خاطر نشان می شود هفته بسیج دانش آموزی از 7 تا 13 آبان ماه هر ساله برگزار می شود.


عکس از: علی عامری

ارسال نظرات
پر بیننده ها