خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل در زمینه‌های مختلف کشور گفت: پس از انقلاب اسلامی و جدایی ایران از حامیان غرب تهدیدات گسترده‌ای در زمینه های مختلف علیه کشور صورت گرفت که موجب اهمیت بیشتر پدافند غیرعامل در کشور شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۴۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، سردار مجتبی فدا، در همایش آموزشی پدافند غیر عامل در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، با اشاره به سابقه پدافند غیر عامل در کشور و استفاده آن تنها در مراکز نظامی گفت: امروزه پدافند غیر عامل در حوزه‌های مختلفی نظیر زیستی، شیمیایی، سایبری و الکترومغناطیسی را شامل می‌شود و تنها منحصر در صنایع نظامی نیست.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به آغاز تهدیدات مختلف در حوزه‌های گوناگون پس از پیروزی انقلاب اسلامی و خروج ایران از لیست حامیان غرب تصریح کرد: در طول 36 اسل اخیر در حوزه های گوناگون تهدیدات مختلفی متوجه کشور بوده است که این موضوع اهمیت پدافند غیر عامل را در کشور ما بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های ما دشمنی دشمنان را دو چندان کرده است خاطر نشان کرد:در ابعاد مختلفی دشمنان قصد توطئه و ایجاد مشکل برای ما را داشته‌اند، به ویژه پس از دستاوردهای ما در زمینه‌ مسائل هسته‌ای دشمنان همواره در تلاش بوده‌اند تا مشکلاتی را برای ما به وجود بیاورند تا از این طریق مانع پیشرفت موجب ناامیدی ما از پیشرفت در زمینه هسته‌ای بشوند.

سردار فدا با اشاره به تهاجم سایبری دشمن علیه کشور ابراز کرد: در حوزه سایبری گاهی به علت غفلت و غافلگیر کننده بودن تهاجمات ما دچار مشکل و متحمل خسارت می‌شویم، در حوزه های دیگری نظیر سلامت، اقتصاد و ساخت و ساز نیز تهدیدات گسترده‌ای وجود دارد و لازم است تا با آموزش و فرهنگ سازی مردم را نسبت به این مسائل آگاه کنیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، اظهار کرد: باید فرهنگ عمومی مردم نسبت به پدافند غیرعامل و تهدیدهایی که در این زمینه متوجه کشور می‌شود آگاهی یابند و اطلاعات انها نسبت به این موضوعات ارتقا پیدا کند تا از آسیب‌های وارده به اقشار مختلف مردم و کشور در زمینه‌های مختلف کاسته شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های موجود در زمینه پدافند غیرعامل و فعالیت‌های این سازمان گفت: سازمان پدافند غیرعامل دستاوردهای بسیار خوبی داشته و موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده است، این سازمان توانسته است تا با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف هماهنگی‌ خوبی داشته باشند و به این وسیله توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور در این زمینه رشد خوبی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها