خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: امروز بدعت‌های بسیاری در حال ورود به جوامع و مساجد هستند و باید توجه بیشتری در این زمینه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۳۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش ائمه جمعه و جماعت و هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های شهرستان در دارالقرآن کریم سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند دراین همایش با اشاره به واقعه کربلا و هدف قیام امام حسین(ع) بیان کرد: تمام انبیای الهی و امام حسین(ع) به قصد احیای دین خدا به جنگ با یزیدیان رفتند.

حجت الاسلام حمزه شیرزادی با بیان اینکه امروز ماهواره ها درحال از بین بردن و بدعت گذاری در دین خدا هستند، افزود: دشمنان امروز با تهاجم فرهنگی به میدان آمده‌اند و ما باید آمادگی هر گونه مقابله را در این زمینه نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه احکام دین را باید در مساجد اسلامی یاد گرفت که مقدمه واجبات است، گفت: امام خمینی(ره) فرمود «مساجد سنگرهای ما هستند و باید آنها را حفظ کرد».

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: امروز بدعت‌های زیادی در حال ورود به جوامع و مساجد هستند و باید توجه بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مسجدی آباد است که در آن احکام دین اجرا شده و دارای امام جماعت صالح باشد.

شیرزادی با اشاره به وظایف سه قشر هیئت امنا، روحانیون و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در مساجد یکی از مهمترین وظایف آنان را بصیرت‌افزایی در مورد مسائل اعتقادی، اقتصادی، سیاسی و بیان مسائل روز عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات