خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید امر به معروف ونهی از منکر را از خودمان شروع کنیم، گفت: دشمن در اجرایی نکردن فریضه امر به معروف ونهی از منکر برنامه ریزی انجام داده است.
کد خبر: ۸۵۸۶۷۹۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سید هاشم قیاسی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج فرهنگیان بیرجند با تسلیت ایام محرم و صفر اظهارداشت: امیدواریم با عنایت خداوند بتوانیم بهترین بهره برداری را از این ایام در جهت خودسازی داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه چهار حماسه ساز در کربلا میلاد آنها در ماه شعبان و شهادت آنها در محرم می باشد که در آن نیز حکمتی نهفته است، گفت: این گونه مناسبت ها فرصتی است که بتوانیم به زوایای آن پی ببریم و کسب معرفت کنیم.

وی با بیان اینکه عاشورا مصادیقی از عبرت آموزی است، افزود: برای شیعیان واقعی کسب معرفت نسبت به قیام امام حسین(ع) ما را در مسیری که در پیش داریم رهنمود می کند.

قیاسی با اشاره به قانون امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: بسیجیان طرح تذکر لسانی در جامعه را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه اگر امروزه به مرکز شهر بیرجند نگاهی بیندازیم شرایطی وجود دارد که این در شان شهرهای مذهبی و فرهنگی بخصوص شهرهای خراسان جنوبی و بیرجند نیست و اگر امروز ما پیشگیری در این خصوص انجام ندهیم؛ فردا فراگیر خواهدشد.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه دشمن امروز در جنگ نرم و اجرایی نشدن فریضه امر به معروف ونهی از منکر برنامه ریزی کرده است، گفت: ما باید در موضوع امر به معروف ونهی از منکر فرهنگ سازی کنیم و باید برای اجرای آن از خودمان شروع کنیم.

قیاسی با بیان اینکه مهمترین اهداف قیام امام حسین(علیه السلام) حفظ ارزش ها و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: نباید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت بود چراکه این فریضه الهی همانند نماز و زکات، واجب است.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر تاثیرات مثبتی در زندگی دارد و نباید نسبت به انجام امر به معروف و نهی از منکر غافل بود و این فریضه مانند نماز حقی دارد که باید ادا شود.

غیاثی اظهار کرد: آثار ترک امر به معروف و نهی از منکر بسیار سخت است و اگر در جامعه ای انجام این فریضه ترک شود آن جامعه به سوی باطل خواهد رفت و همه باید در حد امکان و بضاعت خود این فریضه را انجام دهند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه همه باید آمران به معروف باشند، گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که امر به معروف در حوزه مسئولین مهم ترین وظیفه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی به رصد فرمایشات امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: 56 درصد از فرمایشات امام خمینی(رحمت الله علیه) درباره حوزه های فرهنگی و اخلاقی بسیج و 40 درصد آن مربوط به مباحث نظامی است.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: بسیج فقط برای دفاع و حادثه به وجود نیامده است و در همه حوزه ها به خصوص در حوزه های اجتماعی می تواند حضور موثری داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها