یادواره شهدا با عنوان شمیم مهدی در شهرستان ساوه برگزار شد

یادواره شهدا با عنوان شمیم مهدی در جبهه ها به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(سلام الله علیها) پایگاه رضوان 5 در دبیرستان دخترانه فرزانگان با حضور خانواده شهدا و دانش آموزان در شهرستان ساوه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۸۶۷۲۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
دکتر سعیدعزیزی روانشناس و استاد دانشگاه ضمن عرض تسلیت بمناسبت ماه محرم به رشادت ها و دلاورمردی  های شهدا در دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره کردند.

وی گفت:شهدا عامل و هدف پایداری جامعه ی انقلابی ایران اسلامی هستند  و اطاعت از ولایت فقیه و در راس امور ولایت پذیر بودن و پایبندی به اصول آن را ضامن بقای جامعه اسلامیمی باشد و شهدا  بارزترین الگو در اطاعت از ولایت فقیه هستند.

ایشان در ادامه چهار عامل  رسیدن به مقام شهدا را متذکر شدند:خواندن نماز اول وقتٰ، احترام به پدر و مادرٰ ،دوست داشتن خانواده و رعایت حق الناس  و همچنین وجود مشکلات را مهمترین عامل رشد در انسانها دانست و بیان کرد که انسانها با تحمل شرایط سخت باید به خداوند امیدوار باشند که خداوند عظیم با فرو فرستادن مشکلات ظرفیت وجودی انسانها را می آزماید .

در پایان با اهداء تندیس از خانواده معظم شهیدان تقدیر بعمل آمد.برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر شهدا و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار