در هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور آلومینیوم اراک میزبان تیم خونه به خونه بابل بود.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۶۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸
دراین دیدار که از ساعت 15:00 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با داوری آقایان  پیمان فرخی مهر و کمک های عسگر محمدی ، مرتضی کاظمیان و مرتضی عابدی و ناظر داوری علیرضا رجب لو برگزار شد .

با شروع مسابقه شاگردان دلگرم با یک بازی طوفان اولین گل بازی را با ضربه سر حسین احمد لو در دقیقه 5 به سود آلومینیوم آغاز کردند.

در دقیقه 24 این میر مهدی قریشی بود که با ضربه سر و اشتباه گلر خونه به خونه گل دوم تیمش را رقم زد.

در دقیقه 38 روی اشتباه مدافع تیم خونه به خونه مهاجم فرصت طلب  آلومینیوم روح الله عرب در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت ، توپ به آسانی در دروازه حریف قرار داد و بازی در نیمه اول با همین سه گل  به پایان رسید.

هنوز 5 دقیقه از نیمه دوم بازی نگذشته بود که آلومینیوم از ضربه ایستگاهی پشت هجده قدم ارسال توپی ازجناه چپ روی  دروازه حریف کرد که با اشتباه علی حق دوست  بازیکن خونه به خونه توپ راهی دروازه شد تا گل چهارم اراکی ها و تثبیت بهتر بودن و بازی کردن آلومینیوم را نشان دهد.

در ادامه بازی دو تیم آلومینیوم و خونه به خونه باز هم موقعیت هایی روی دروازه هم فراهم کردند ، اما هیچ یک از دروازه ها بازنشد تا اکبر میثاقیان و شاگردان تحمل شکست سنگین خود را در اراک تجربه کنند.

از حاشیه های این دیدار ، گل دقیقه 30 بازی توسط تیم خونه به خونه بابل بود ولی داور بخاطر اعلام خطا روی دروازه بان ، گل را نپذیرفت و اکبر میثاقیان به شدت به داوری اعتراض کرد که حتی در حال بیرون رفتن از زمین بود که با دخالت کادر فنی به روی نیمکت بازگشت.

در این دیدار ابوالفضل قربانی و صادق گشنی از تیم آلومینیوم اراک  و علی حق دوست از تیم خونه به خونه بابل  از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

تیم آلومینیوم اراک با سه امتیاز این بازی 18 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد و تیم خونه به خونه بابل با 21 امتیاز شد  در جایگاه سوم قرار گرفت.

در هفته سیزدهم ، سه شنبه 12 آبان ماه  تیم آلومینیوم اراک با تیم پیکان تهران که هم اکنون صدرنشین است در ورزشگاه شهر قدس تهران به مصاف هم می روند.

ابوالفضل آقا رضی
ارسال نظرات