فرمانده سپاه بیجار گفت:به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی 41 ویژه برنامه در مدارس مختلف شهرستان بیجار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۳۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید حسین محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در تاریخ هفتم و هشتم آبان ماه با حضور گردان ههای بیت المقدس در منطقه عمومی بیجار خبر داد.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش توان رزمی بسیجیان،مردمی کردن دفاع و سازمان دهی بسیجیان اعلام کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بیجار گفت:نمایش اقتدار بسیجیان، بکارگیری مهارت های سازمانی که آموزش دیده اند و رسیدن به امنیت پایدار مردمی از دیگر اهداف برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس است.

برگزاری 60 یادواره شهدای دانش آموزی در طی سال تحصیلی جاری

محمودی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی ،ضمن تبریک این ایام به سنگربانان علم و دانش،از برگزاری 41 ویژه برنامه هفته بسیج دانش آموزی در سطح مدارس بیجار خبر داد.

وی افزود: هفته بسیج دانش آموزی یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاور مردانی است که در سن نوجوانی،افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته است.

فرمانده سپاه بیجار به نقش دانش آموزان در دوران پس از جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت:بسیج دانش آموری میعادگاه تداوم دفاع همه جانبه دانش آموزان از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

محمودی خاطر نشان کرد: امروز دانش آموزان این مرز و بوم در قالب یک تشکل الهی با حضور فعال در عرصه های سیاسی،فرهنگی،علمی،اقتصادی،اجتماعی و سازندگی کشور نقش برجسته خود را به بهترین نحو تداوم می بخشند.

وی گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی ، معرفی ظرفیت و توانمندی بالفعل و بالقوه سازمان و انتقال عالمانه میراث جاودان فرهنگ و ایثار شهادت به دانش آموزان از اهداف برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی ،گفت: دیدار با خانواده معظم شهیدان،غبارروبی گلزار مطهر شهداء،حضور پویندگان و پیشگامان در صبحگاه اقتدار رزمایش الی بیت المقدس،برگزاری یادواره شهدا و انجام مسابقات ورزشی و فرهنگی از مهمترین برنامه های این هفته است.

وی در پایان تاکید کرد: حضور حماسی دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان مانند تیری زهر آگین بر قلب دشمنان نظام اسلام است.

ارسال نظرات