خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: کمک‌های ایران با محور مقاومت ادامه دارد و امروز فلسطین، لبنان و سوریه مرزهای ما در مقابله با دنیای کفر و استکبار است.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۳۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام محسن طالبپور در همایش امر به معروف و نهی از منکر و یادواره شهدای اصناف با اشاره به اوضاع منطقه خاورمیانه و تحرکات گروه‌های تروریستی در کشورهای منطقه، اظهار داشت: موقعیت و شرایط منطقه بسیار حساس و قابل توجه است، ایران هدف نهایی گروه‌های تروریستی از برافروختن آتش جنگ در منطقه بوده اما تلاش‌های آنها تاکنون ناکام مانده است.

وی افزود: کمک‌های ایران با محور مقاومت ادامه دارد و امروز فلسطین، لبنان و سوریه مرزهای ما در مقابله با دنیای کفر و استکبار است.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با هدف براندازی نظام اسلامی کشور ما را محاصره کردند اما تاکنون در اجرای توطئه‌های شوم خود ناکام ماندند.

وی اصناف و بازاریان را از جمله مهمترین و مؤثرترین اقشار و گروه‌های حامی انقلاب و نهضت اسلامی مردم ایران دانست و بیان کرد: یکی از برکات نظام اسلامی ایجاد بسترهای مناسب برای حضور و خدمت‌رسانی تمام اقشار و گروه‌های مردمی بوده که کسبه و بازاریان از جمله مهمترین آنها بوده‌اند.

طالبپور تصریح کرد: متأسفانه وضعیت اقتصادی مردم در شرایط فعلی به دلایل مختلف خوب نیست و با توجه به این شرایط نیازمند روحیه‌ای همانند دوران دفاع مقدس هستیم تا مردم و از آن جمله اصناف و کسبه به یاری یکدیگر بشتابند.

وی با اشاره به انعقاد توافقنامه هسته‌ای بین ایران و گروه 5 + 1، بیان کرد: امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه بخشی از تحریم‌ها لغو و اوضاع اقتصادی بهبود یابد، اما در هر حالت باید بدانیم دشمنان ما دست از توطئه‌های خود برای ضربه زدن به مردم و نظام اسلامی بر نمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف خاطرنشان کرد: دشمنان ما اگر امروز امتیازاتی به ما بدهند به طور قطع در آینده نزدیک با دسیسه‌های جدید فشارهای خود بر علیه ما را آغاز می‌کنند.

طالبپور هدف اصلی از قیام عاشورا را اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: اقامه این فریضه تا جایی اهمیت دارد کهبنا بر روایات اسلامی اقامه سایر فرایض و حدود و احکام وابسته به آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها