جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: راهیان نور در حقیقت کارگاه آموزشی عملی برای دانش آموزان با تأثیرپذیری بی نظیر است که امیدواریم دانش آموزان با حضور راویان، روحانیان و مداحان و برنامه های فرهنگی که در محل یادمان ها برگزار می شود، نهایت استفاده را ببرند.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۲۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
اسحاق هراسانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در حاشیه اعزام نخستین کاروان اعزامی دانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: اردوی راهیان نور بزرگ ترین عملیات فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: فرهنگ راهیان نور در امتداد فرهنگ عاشورا است و زائران اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در حقیقت از نزدیک و در میدانی عملی با واژه و مفهوم «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» آشنا می شوند.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه کربلای جبهه های ایران محل رزم دلیرمردانی است که همچون شهدای کربلا با ولایت مداری و بصیرت به شهادت رسیدند، اظهار داشت: بدون شک دانش آموزان جوان و نوجوانی که در این مناطق حضور می یابند این فضای مملو از معنویت و ایمان در آنها اثرگذار خواهد بود.

هراسانیان بیان کرد: اردوی راهیان نور یک اردوی معنوی، تفریحی، زیارتی و عملیاتی است و بهترین نوع اردوست که دانش آموزان در آن با مفاهیم و آموزه های اسلام و انقلاب و سبک زندگی شهدا از نزدیک آشنا می شوند.

وی با اشاره به برگزاری نمایش رزمی فرهنگی در محل برگزاری اردوی راهیان نور گفت: راهیان نور در حقیقت کارگاه آموزشی عملی برای دانش آموزان با تأثیرپذیری بی نظیر است که امیدواریم دانش آموزان با حضور راویان، روحانیان و مداحان و برنامه های فرهنگی که در محل یادمان ها برگزار می شود، نهایت استفاده را ببرند.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان اظهار داشت: توصیه ما به دانش آموزان این است که از فرصت حضور در این اردو نهایت استفاده را ببرند؛ چرا که این فرصت ها، فرصت های استثنایی در راستای معنویت افزایی و ارتقای بینش و بصیرت انقلابی و اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها