علی اشرف خانلری
مسئول بسيج سازندگي پايگاه شهيد احمد قريشي قرچك:
خبرگزاری بسیج: اولين دوره كلاس هاي آموزشي در راستاي اهداف اقتصاد مقاومتي ، ايجاد اشتغال و توسعه مهارت آموزي با حضور۳۰ نفر از کارآموزان در پايگاه شهيد احمد قريشي، مسجد جامع شهرستان قرچك برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۱۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول بسيج سازندگي پايگاه شهيد احمد قريشي شهرستان قرچك گفت: ايجاد كارآفريني و اشتغالزايي براي بسيجيان و آحاد مردم در عرصه هاي مختلف و آموزش در اين زمينه ها توانسته نقش بسزايي در تقويت اقتصاد مقاومتي داشته باشد.

عليرضا گلستاني، با اشاره به ابلاغ كلي سياست هاي اقتصاد مقاومتي از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت:  اجراي اين سياست ها مي تواند زيربناي اقتصادي كشور را تقويت كند و الگوي مصرف اسلامي و ايراني را ترويج داده و نظام را به سمت رسيدن به اهداف عالي حركت دهد.

وي به اقدامات انجام شده بسيج در راستاي راهكار اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و افزود: ايجاد كارآفريني و اشتغالزايي براي بسيجيان و آحاد مردم در عرصه هاي مختلف و آموزش در اين زمينه ها توانسته نقش بسزايي در تقويت اقتصاد مقاومتي داشته باشد.

گلستاني، تحقق رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر بكارگيري جوانان، اقشار و متخصصين داوطلب بسيجي در امر سازندگي، اجرايي كردن سياست هاي اقتصاد مقاومتي ، گسترش دانش، مهارت و ارتقاي توانمندي سرمايه هاي انساني به ويژه در روستاها و مناطق محروم از طريق آموزش و بكارگيري مهارت در بخش هاي مختلف، استفاده از توان بالقوه بسيج در زمينه توسعه مهارت آموزي در شهرها و  ارتقاي مهارت شغلي را از اهداف اين كلاس ها بيان كرد.

وی افزود: در اين دوره هاي آموزشي؛ اصول پرورش بلدرچين به متقاضيان آموزش داده شد همچنین صدور گواهي پايان دوره و ارائه گواهي براي بهره مندي از تسهيلات اشتغالزايي در طرح هاي اقتصاد مقاومتي از ديگر ويژگي هاي اين دوره آموزش بود.

گلستاني خاطر نشان كرد: اين دوره هاي آموزشي ادامه دارد و متقاضيان شركت كننده مي توانند برای ثبت نام در كلاس هاي مهارتي به واحد بسيج سازندگي پايگاه شهيد احمد قريشي در مسجد جامع مراجعه كنند.

 

 

ارسال نظرات