خبرهای داغ:
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه شاهرود، سيد هادي قادري با حفظ پست سازماني به عنوان سرپرست پژوهشكده صنعت سيم و كابل منصوب گردید.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۰۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه شاهرود، دكتر سيد هادي قادري با حفظ پست سازماني به عنوان سرپرست پژوهشكده صنعت سيم و كابل منصوب گردید.

محمدمهدی فاتح در بخشی از این حکم تأکید کرده است: نظر به پيشنهاد معاون پژوهشي دانشگاه و مدير عامل شركت سيم وكابل مغان به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به عنوان سرپرست پژوهشكده صنعت سيم و كابل منصوب مي شويد تا امور پژوهشكده را بر اساس اساسنامه پيوست و مصوبات شوراي پژوهشكده به انجام رسانيد.

وی اظهار امیدواری کرده است که دکتر قادری با استعانت از خداوند متعال و تعامل سازنده با همكاران دانشگاه، شركت سيم و كابل مغان و ديگر صاحب نظران و صنعتگران اين عرصه زمينه ارتقاء پژوهشكده و انجام فعاليت هاي پژوهشي مورد نياز جامعه را فراهم نموده و با برنامه ريزي موثر و تلاش صادقانه زمينه ساز و الگوي تحول در روابط دانشگاه و صنعت باشد.

پژوهشكده صنعت سيم و كابل با مشاركت دانشگاه شاهرود و شركت سيم و كابل مغان، چندی پیش با هدف زمینه سازی برای ارتباط و تعامل هر چه بیشتر و بهتر دانشگاه و صنعت در شهرستان شاهرود در این شرکت تاسيس گرديد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها