خبرهای داغ:

نتایج مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم درمنطقه شمالشرق اعلام شد

نتایج مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن، اذان و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه شمالشرق اعلام شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۹۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
مسئول روابط عمومي شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران منطقه شمالشرق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان این مطلب که این مسابقه در رشته‌های صحیح خوانی، قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ عمومی، اذان، مفاهیم قرآن کریم (تفسیر سوره‌های مبارکه لقمان و یس) و نهج البلاغه برگزار گردید؛ خاطر نشان کرد: در اين مرحله300 نفر در 7 گروه و10 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سیدوحید سیدموسوی تصریح کرد: در رشته اذان که فقط برای برادران برگزار شد، مهدی یوسفی، محمد مهاجری و امین فراتی موفق به کسب رتبه اول در گروه‌های هفت، پنج و چهار شدند.

وی اظهار داشت: در مسابقه حفظ عمومی و در قسمت برادران محمد عرب، سجاد اسماعیلی، محمد صالح فخاریان و مرتضی رستمی و در قسمت خواهران زینب طاهری حائز رتبه شده و جواز شرکت در مرحله بعد را اخذ نمودند.

وی ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق؛ آقایان علیرضا دلبری، محمد رستمی، فرزاد محروقی و محمدرضا اسلامی و خانم‌ها سیده نرجس مصطفوی و سکینه مرادی امتیاز لازم را کسب نموده و به مرحله بعد راه یافتند.

مسئول روابط عمومی منطقه شمالشرق خاطرنشان کرد: در رشته قرائت ترتیل گروه‌های مختلف برادران، آقایان علی ثابتی‌فر، حامد امیرخانی، هادی سبحانی‌فر، سید مصطفی آقایان، رضا حاج اسماعیلیان و علی اسماعیلی و در گروه‌های مختلف خواهران، خانمها ریحانه کریمی، فاطمه فرهنگی‌نیا، مهسا قنبریان، سمیرا حسنی، خدیجه کابوسی و طاهره ملک علایی حائز رتبه شده تا در مرحله بعد با سایر رقبا به رقابت بپردازند.

سیدموسوی از علیرضا عجمی، پارسا قاسمی‌نژاد، سید محمدحسن سیدرضایی، کمیل شریعتی، سید محمد دلبری، احمد شریعتی، غلامرضا عباسی و محمد مهدی حیدری‌هائی بعنوان برگزیدگان رشته صحیح خوانی برادران ذکر کرد و گفت: خانم‌ها محیا فلاح، یسرا عامریان، آیدا ملاابراهیمی و فائزه نعیمی نیز حد نصاب برای حضور در مرحله بعد را کسب نموده‌اند.

به گفته وی احسان ثابتی‌فر، عبدالحسین ظفری، موسی سلیمانی، هادی دلبری، یاسمین اکبرزاده، زهرا نصیری، زهرا قریشی و زهرا رضایی در رشته مفاهیم بر سایر رقبا پیروز شده و با کسب امتیازات لازم به مرحله بعد راه یافتند.

مسئول روابط عمومی منطقه شمالشرق تصریح کرد: آقایان عباسعلی عرب، احمد لطفی، داودرضا حاجی‌پور و خانم‌ها نسترن اکبرزاده، فائزه حسین‌پور، فاطمه ذوالفقاری، زیبا خواجه، سمانه سادات ایمانی و راحیل بهمنش‌پور نفرات برتر رشته نهج البلاغه در گروه‌های مختلف می‌باشند که در مرحله بعد حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: در مسابقات حفظ یک جزء حسین عامریان در گروه هفت، ندا میرزائی در گروه پنج، زهره کاشی در گروه شش، و در حفظ دو جزء رقیه عامریان در گروه شش، حفظ پنج جزء زینب فرومدی در گروه شش و حفظ 10 جزء صفیه اسماعیلی در گروه شش موفق به راه یابی مرحله بعد شدند.

سید موسوی با اشاره به آیین نامه مسابقات که صراحت دارد "گروه ویژه فقط در مرحله مقدماتی برگزار می‌شود" گفت: آریا عیدمحمدزاده، عارفه ملاابراهیمی، ستایش اسلامی، هلیا فلاح و فاطمه سلیمانی عزیزانی هستند که در گروه ویژه در رشته‌های صحیح خوانی و حفظ عمومی حائز رتبه شدند ولی به مرحله بعد راه نخواهند یافت.

وی ضمن تقدیر از داوران این دوره از مسابقات گفت: داوری این دوره از مسابقات در قسمت برادران را آقایان احمد خدابخشیان، حسین جلالی، محمد دلالی و محمد مهدی وفایی‌نژاد و در قسمت خواهران خانم‌ها خدابخشیان، عامریان، صدیقی‌فر و محمدخانی از دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان بر عهده داشتند.

شایان ذکر است: گروه ویژه و گروه‌های یک تا هفت این مسابقات به ترتیب شامل پیش دبستانی، فرزندان مقطع ابتدایی(اول تا سوم)، فرزندان مقطع ابتدایی(چهارم تا ششم)، فرزندان مقطع متوسطه اول(هفتم تا نهم)، فرزندان مقطع متوسطه دوم(دهم تا دوازدهم)، فرزندان مقطع پیش دانشگاهی، دانشجویان،و طلاب حوزه‌های علمیه، همسران کارکنان(خانم‌ها) و کارکنان و همسران(آقایان) می‌شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها