خبرهای داغ:
از سوی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی،برنامه های هفته بسیج دانش آموزی تشریح شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۸۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ جلال مولان زاده با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی به دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان، از اجرای 30برنامه متنوع در این هفته خبر داد و افزود: هفته بسیج دانش آموزی از 8 آبان همزمان با سالروز شهادت محمد حسین فهمیده آغاز و تا روز 13 آبان ادامه دارد.

وی گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به دانش‌آموزان است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه ضروری است بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی به بهترین نحو برگزار شود، بیان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی و روز 13 آبان یادآور حماسه جاویدان و قهرمانه دانش‌آموزانی است که افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته اند.

سرهنگ مولان زاده با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و شهدا خصوصا شهدای دانش‌آموز، خاطرنشان کرد: شهدا از جان و مال گذشتند تا محیط امن و بستری آماده برای نسل‌های بعدی ایجاد شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی تأکید کرد: دانش‌آموزان باید با تلاش در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دینی، ورزشی و ادامه دهنده راه و آرمان‌های شهدای والامقام باشند.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج دانش آموزی تحت عنوان «دانش آموز بسیجی، حماسه‌ساز امروز، آینده‌ساز فردا» بر برگزاری هر چه با شکوه برنامه‌های این هفته و توجه به شعار این هفته و فرهنگ‌سازی میان دانش‌آموزان تأکید کرد.

سرهنگ مولان زاده با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی موجب تقویت روحیه نشاط، شادابی، خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان می‌شود، توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت و توانمندی سازمان بسیج دانش‌آموزی تقویت و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین در مدارس سراسر کشور،الگو گیری نسل جوان و نوجوان از الگو های مستند نظیر شهدای شاخص دختر و پسراز اهداف دیگر برنامه‌های این هفته ارزشمندعنوان کرد.

سرهنگ مولان زاده از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی برگزاری صبحگاه مشترک به صدادر آوردن زنگ ایثار و شجاعت و دیدار با نماینده ولی فقیه با حضور اعضای ستاد، رزمایش پدافندغیرعامل در مدارس و برگزاری یادواره شهدای شاخص دانش آموزی شهدرضا سلیمانی ابهری وایران قربانی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: غبارروبی مزارشهدا با هدف تجدید عهد و پیمان باشهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، کوهپیمایی ویژه پیشگام و برگزاری نشستهای معرفتی و بصیرتی حلقه های صالحین، مسابقات فرهنگی ، علمی و ورزشی در سطح واحدهای مقاومت است،

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه امیدان با موضوع مرگ برامریکا در مسیر راهپیمایی گفت: حضور پرشور و آگاهانه دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان از جمله برنامه های این هفته است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی به اعزام بیش30 هزارنفر دانش آموز از خود استان در قالب راهیان نور در هفته بسیج دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب استان همچون یادمان های شهدای شیمیایی و شهدای دارساوین و بلفت سردشت، یادمان شهید بروجردی نقده، شهید ناصرکاظمی و شهدای تمرچین پیرانشهر اشاره کرد و گفت : 20هزار دانش آموز نیز در قالب کاروان های راهیان نور از استان آذربایجان شرقی و 10 هزار نفر نیز از استان اردبیل از مهرماه تا پایان آذرماه از مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی بازدید می کنند.

وی اظهار کرد: با ورود کاروان ها به استان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی استان، برنامه های فرهنگی ویژه ای نیز در ارومیه در قالب نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی تحت عنوان علمداران ولایت در طول هفته به اجرا در می آید .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این نمایش رزمی و فرهنگی با پذیرش روزانه دو تا سه هزار نفر دانش آموز اجرا می شود.

ارسال نظرات