خبرهای داغ:
به همت سازمان بسيج سازندگي سپاه شهداء

منزل شخصي مادر شهيد در اروميه مرمت و بازسازي شد

به همت سازمان بسيج سازندگي سپاه شهداء و با همكاري بسيج دانشجويي استان توسط دانشجويان جهادگر، يكي از خانه هاي مادر شهيد اروميه تعمير و بازسازي شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۸۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، خانواده هاي كم درآمد و نيازمند جامعه از جمله اقشاري هستند كه بسيار آسيب پذير و شكننده هستند،لذا در صورتيكه نياز آنها در بموقع مورد توجه واقع نشود به تدريج و به مرور زمان اين نواقص دستخوش آسيب هاي اجتماعي خواهد شد.

يكي از عمده موارد نياز اين چنين قشري سكونت در ساختمان هاي با بافت قديم بوده كه شرايط زندگي را براي اعضاي خانواده به مخاطره مي اندازد.

سازمان بسيج سازندگي سپاه شهداء با شناسايي نيازمندان محروم، طرح مرمت و بازسازي يك خانه فرسوده مادر شهيد را به عنوان طرحي براي اردوي هفت روزه انتخاب و پس از بررسي هاي لازم در اقدامي جهادگونه شروع به بازسازي کرد تا سرپناهي ايمن براي اين قشر محروم از جامعه را فراهم شود.

معاون اجرايي سپاه شهداء، سرهنگ مهدي فر، مسئول ايثارگران، سيد سرهنگ معروف، مسئول طرح و برنامه مالي سپاه شهداء، سرهنگ صفرپور، مسئول سازمان بسيج سازندگي استان آذربايجان غربي، مهندس احمد رحماني از طرح فوق كه در حال اجرا است و تا پايان هفته آتي ادامه خواهد داشت بازديد و از نزديك از روند پيشرفت كار نظارت و بازديد کردند.

ارسال نظرات