خبرهای داغ:
سردار خرّم در مراسم تجلیل از بازنشستگان:

پاسداری بازنشستگی ندارد

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: تمام ارزش هایی که از طریق سازمان های مدعیان حقوق نوشته و قانون شده است، توسط خود استکبار ذبح می شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۸۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در جمع بازنشستگان سپاه شهداء آذربایجان غربی، در مجتمع لاله ارومیه اظهار داشت: امیدوارم به عنوان پاسبان انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب و تکالیفی که برعهده داریم ادای دین کرده باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نظام اسلامی در چهار عرصه با جبهه استکبار در حال جنگ است که این موضوع به وضعیت درونی و بیرونی انقلاب اسلامی مربوط می شود، افزود: جبهه استکبار مبارزه و مصاف با اسلام ناب را به صورت آشکارا دنبال می کند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی حفظ درگیری در جهان اسلام را از برنامه های استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: این موضوع با چهار بهانه مختلف انجام می شود.

سردار خرّم با اشاره به اینکه افزایش نا امنی ها در منطقه از برنامه های استکبار جهانی برای حضور در این منطقه است، گفت: این بهانه استکبار دروغی بیش نیست.

وی دیگر بهانه استکبار را برای حضور در منطقه ایجاد دموکراسی دانست و خاطرنشان کرد: کشورهایی که هیچ بویی از دموکراسی نبرده اند امروز مدعیان ایجاد دموکراسی هستند در حالی که کشورهایی همچون عربستان جنگ نیابتی را علیه نظام اسلامی به دست گرفته اند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه حقوق بشر بهانه دیگر استکبار برای حضور در منطقه است، افزود: امروز فرزندان و کودکان بیگناه در زیر بمب های مدعیان حقوق بشر له می شوند و هیچ اعتراض و محکومیتی در این خصوص صورت نمی گیرد و تمام ارزش هایی که از طریق سازمان های آنها نوشته و قانون شده است، توسط خود استکبار ذبح می شود.

سردار خرّم با اشاره به اینکه مبارزه با تروریسم بهانه ای بیش در دست استکبار جهانی برای حضور در منطقه نیست،یادآور شد: مقابله مستقیم با نظام اسلامی از توطئه های جدی دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمن در داخل از ابزار نفوذ استفاده می کند، افزود: در بیرون نیز استکبار در تلاش است تا آرمان های اسلامی را خراب کند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه بازسازی قدرت یکی دیگر از برنامه های استکبار است، افزود: در دهه گذشته قدرت آمریکا بسیار تحلیل رفته است.

سردار خرّم با اشاره به اینکه همواره آمریکا و ایادی آن اعلام پیروزی قاطع می کردند،افزود: آمریکا تلاش می کند به هژمونی که 20 سال قبل با عنوان خاورمیانه جدید را دنبال می کرد،برسد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای بازسازی قدرت خود به هر جنایتی دست زده و با اعتبار و صرف هزینه های هنگفت از حاکمان و سردمداران جنایتکار حمایت می کند، افزود: حفظ رژیم صهیونیستی از دیگر برنامه های استکبارمحسوب می شود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: حفظ درگیری در جهان اسلام، مقابله با ایران، بازسازی قدرت و حفظ رژیم صهیونیستی به عنوان یک قدرت از توطئه های دشمنان در این زمینه است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ادامه داد: امروز هم پاسداران و مجاهدان فی سبیل الله برای استقلال و آبادانی کشور از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند چرا که افراد بزرگی همچون سردار همدانی الگوی پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار خرّم با اشاره به اینکه فعالیت روحانیت و پاسداران بخاطر وظیفه دفاع از دین بازنشستگی ندارد، خاطرنشان کرد: این قشر فرهنگ متعالی نظام اسلامی را به جوانان با هدایت های امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبیین می کنند.

ارسال نظرات