سرهنگ مهدی رضوی در آیین عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) شهادت امام سجاد(ع) را تسلیت گفت و افزود: اتفاقاتی که برای کاروان اهل بیت(ع) از قیام عاشورا تا روز اربعین افتاد دل هر آزادیخواهی را به درد می‌آورد.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۷۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ مهدی رضوی با بیان اینکه حضرت زین العابدین(ع) از زنده کنندگان نهضت خونین عاشورا هستند، اظهارکرد: زنده بودن مکتب و نهضت عاشورا مدیون امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است.

فرمانده ناحیه شوط در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه شهادت امام حسین(ع) شعله‌ای در دل‌ها بر می‌افروزد که هرگز این شعله سرد و خاموش نمی‌شود، افزود: این بیانات پیامبر(ص) در زمانی بود که نه عاشورایی رخ داده و نه امام حسین (ع) به شهادت رسیده بود.

سرهنگ مهدی رضوی با تاکید براینکه هر چه بیشتر برای جوانان تلاش شود، باید تلاشی برای اینکه آن‌ها را در صحنه نگاه دارد و آن‌ها را از رسانه‌های فاسد محفوظ نگه دارد، خاطرنشان کرد: یکی از این کار‌ها استفاده از ظرفیت‌های مربوط به عاشورا و قیام امام حسین(ع) است.

وی افزود: ما در مسائل مربوط به امام حسین(ع)، کربلا و عاشورا گرفتار تحریف‌ها و خرافات و گاهی مسائل وهن آور هستیم اگر مجموعه‌ای دارای جاذبه و پیراسته از ضعف‌ها باشد بسیار مهم و قابل توجه است.

سرهنگ مهدی رضوی در پایان سخنانشان عنوان کرد: گاهی مسائلی می‌بینیم که برخی خطبا و مداحان اشتباهاتی می‌کنند که در خور جریان عاشورا و امام حسین(ع) نیست از همین رو خوب است مجموعه‌ای به این مسائل نظارت کند.

ارسال نظرات