سید اسد الله امامی طی نشستی برنامه های رزمایش الی بیت المقدس را تشریح کرد و گفت: این رزمایش مشت محکمی به دهان ابرقدرتهای جهانی خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۷۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: امامی گفت: ان شاء الله به حول و قوه الهی رزمایش الی بیت المقدس در قالب چهار گردان، یک گردان کوثر و دو گردان بیت المقدس و گردان امام حسین(ع) هفتم و هشتم آبان ماه در موقعیت شهید رشیدی برگزار می شود.

حضرت آقا در خصوص رزمایش می فرمایند این رزمایشها ترسانندة دشمنان و خوشحال کننده دوستان می باشد در جای دیگر می فرمایند جوانان را ببرید در بیابانها و با کارهای رزمی آشنا کنید. هدف از اجرای رزمایش نیز همین است.

 رزمایش باب بسیج؛ رزمایشی است که اقتدار بسیج را نشان بدهد. هدف از اجرای رزمایش ایجاد آمادگی برای مقابله با تهاجم نظامی دشمن و هر گونه ناآرامی که ممکن است در داخل و یا خارج کشور ایجاد شود، ان شاء ا... این رزمایش هم با همین اهداف برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله در ادامه افزود: عناوینی که در این رزمایش بکارگیری می شود مقابله با ناآرامی ها، پدافند غیر عامل، دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات است که گردانهای بیت المقدس مأموریت پدافند غیر عامل، دفاع از کوی و برزن و مقابله با ناآرامی ها را اجرا می کنند و گردان کوثر مأموریت امداد و نجات را اجرا خواهند کرد. این رزمایشات بحث حفظ و انسجام گردان را دنبال می کند ایجاد روحیه نشاط در امر بسیج و ان شاء الله تقویت بسیج به نوعی که بتوانند انرژیهایی که دارند در قالب رزمایش تخلیه کنند.

وی بیان کرد: کلیه گردانها قبل از رزمایش فرخوانی شده اند و در میدان تیر و تست آمادگی جسمانی نیز برگزار شده است، به حول و قوة این رزمایش برگزار خواهد شد و نشاندهندة قدرت و صلابت بسیج در عرصة آمادگی و دفاع از آب و خاک کشور اسلامی ایران می باشد و مشت محکمی به دهان ابرقدرتهای جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل جنایتکار می باشد تا خیال تجاوز نظامی را به این کشور اسلامی نداشته باشند.

انفجارات، پیاده روی شبانه، کلاسهای رزمی، سیاسی، فرهنگی-بصیرتی، از دیگر برنامه های رزمایش می باشد.

 

ارسال نظرات