خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان خبر داد

پرداخت 182 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تویسرکان

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان از پرداخت 182 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۵۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 182 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 9 میلیارد و 925 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تویسرکان پرداخت شده است.

وی افزود: در راستای توان‌افزایی و خدمت به محرومین نیز تعداد 245 مورد وام کارگشایی به مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون ریال به خانواده های تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان با اشاره به فراهم کردن ایجاد طرح‌های پایدار و موفق اشتغالزایی تصریح کرد: این نهاد در راستای ارتقاء سطح آگاهی مددجویان مجری طرح اشتغالزایی، کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی را برای 713 نفر از مجریان طرح‌های اشتغالزایی برگزار کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به تنوع خدمات ارائه شده از سوی این نهاد به خانواده‌ها با ایجاد هماهنگی لازم درون سازمانی و ارائه بسته‌های متنوع حمایتی هدفمند به خانواده‌ها، در تلاش هستیم تا سطح اثربخشی کمک‌های کمیته امداد به خانواده‌ها را افزایش داده و زمینه خود اتکایی و ایجاد فرهنگ کار و تلاش در بین خانواده‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات