مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سبزوار برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سبزوار با حضور حجت الاسلام حسینی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۸۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسینی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در این مراسم با اشاره به مبارزات شیعیان در نقاط مختلف منطقه اظهار داشت: پیوستگی که امروز برای شیعیان در نقاط مختلف ایجاد شده باعث شده است تا دفاع از سرزمین اسلام برای ما یک وظیفه باشد.

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر دشمنان تنها راه پیروزی است تاکید کرد: برخی از افرادی که در برابر ما ایستاده اند کافران حربی هستند که تنها درفکر جنگ با ایران و مسلمانان هستند و هیچ گاه آشتی و با آنان امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام حسینی به مذاکرات و وعده های برداشتن تحریم ها توسط کشورهای غربی اشاره کرد و تصریح کرد: این کشورها دم از برداشتن تحریم و مذاکره می زنند اما با به دست آوردن کوچکترین فرصتی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اقدام میکنند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه امروز امروزه مرزهای جغرافیایی در دفاع و استقامت را درنوردیده ایم خاطر نشان کرد: اگر در شرایط امروز در منطقه ایفای نقش نکنیم و خود را به داخل محدود کنیم نمی توانیم زمینه ایجاد حکومت جهانی را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به این سخن که اگر سپاه نبود کشور نبود افزود: امروز می توانیم بگوییم اگر سپاه نبود چندین کشور در منطقه وجود نداشت.

حجت الاسلام حسینی به عبور از گردنه های دشوار و پیچ های تاریخی در خلال انقلاب اشاره کرد و تاکید کرد: لازمه عبور کردن از این مراحل با سلامت بصیرت است تا نگذاریم اتفاقات گذشته تکرار شود.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام حسین زحمتکش به تقدیر شد و حجت الاسلام حسین علیپور به عنوان مسئول جدید دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها