جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در هر پست و مقامی خدمتگزار مردم هستند.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۷۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در جلسه معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فارسان در حسینیه الزهرا (سلام الله علیها) این ناحیه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: ما پاسداران انقلاب اسلامی باید بر خود ببالیم که در نهاد مقدسی چون سپاه و در کشور عزیزی چون ایران اسلامی در حال خدمت هستیم .

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: پاسداران انقلابی در هر پست و مسئولیتی که باشند حتی جزئی ترین مسئولیت ها خدمتگزار مردم هستند.

وی ادامه داد: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در رابطه با پاسداران انقلاب، اجرای احکام اسلامی در درون سپاه و خارج از آن می باشد .

سردار جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) تصریح کرد: بین انقلابی و انقلابی گری تفاوت هایی وجود دارد و آنچه که مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی)از پاسداران انتظار دارند ترکیبی از این دو مورد است.

اکبری در ادامه به پاسداران حاضر در جلسه توصیه کرد، به دنبال حفظ مکتب اسلامی باشید و در انجام برنامه های ابلاغی سپاه و بسیج از هیچ تلاشی فروگذار نکنید .

وی با اشاره به بحث کیفیت مداری به جای کمیت مداری در سپاه گفت :پاسداران باید در همه شرایط آمادگی لازم برای مقابله با تجاوز و حمله دشمن را داشته باشند و از حمله نزدیک دشمنان غافل نباشند.

در این مراسم، حکم جانشینی سپاه ناحیه فارسان به سرهنگ دوم پاسدار فرزان امیری اعطا شد.

ارسال نظرات