رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: وقتی می‌پذیریم تتها پایگاه هسته‌ای مان نطنز باشد، این ممکن است تهدیدات نظامی را افزایش دهد.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۷۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل، صبح امروز در همایشی که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار سد، با اشاره به موضوع توافق هسته‌ای، اظهار داشت: این توافق برخی تهدیدات نظامی را افزایش و برخی را کاهش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی می‌پذیریم تتها پایگاه هسته‌ای مان نطنز باشد، این ممکن است تهدیدات نظامی را افزایش دهد.

جلالی با بیان اینکه برجام معجزه اقتصادی نمی‌کند، گفت: بعید است تهدیدات اقتصادی کاهش چشمگیر داشته باشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه رویکرد اصلی و دایمی امریکا نفوذ به کشور است، تصریح کرد: عدم درک صحیح برخی مسولین از توان و قدرت نظامی و ملی کشور می‌تواند خسارات بزرگی برای ما داشته باشد.

جلالی خاطرنشان کرد: امریکا در هیچ مکانیزم رویارویی با ما نمی‌تواند مطمئن باشد و بزرگترین ضعف آنها اطلاعات است.

وی ادامه داد: ریشه تهدیدات ما در رویارویی انقلاب با امریکاست و با کم و زیاد شدن موضوع برجام، تغییر اساسی در آن اتفاق نمی افتد.

جلالی در عین حال گفت: برجام تصویب شده و حالا باید اجرای آن را کنترل کرد تا شروط رهبری و مجلس و شورای عالی امنیت اجرا شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طرف مقابل از حوزه اقتصاد برداشت ادامه جنگ و تهدید را دارد، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد هر نوع تصمیم و مشکلی را با موضوع هسته‌ای گره بزند تا در هر موردی مردم را در برابر نظام قرار دهد در حالیکه کانون قدرت نرم ما، رهبری است.

جلالی گفت: امریکا به دلایل مختلف، گزینه نظامی علیه ایران را موثر نمی‌داند که یکی از دلایل آن نمایش دادن شهر موشکی با رعایت کامل اصول پدافند غیرعامل بود.

وی در پایان تجربه حضور امریکا در فتنه 88 و تلاش برای تاثیر گذاری در مکانیسم های انتخابات را برای آنها تجربه‌ای ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: رویکرد آنها، نفوذ دائمی به کشور است که مقابله با این موضوع نیازمند رویکرد جدی در فضای سایبر برای مقابله با دشمن در عرصه فضای سایبر موبایلی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات