مسئول بسیج دانش آموزی کردستان گفت: 10 هزار نفر دانش آموز طی دو مرحله از ابتدای سال از مناطق یادمانی استان بازدید کردند و مرحله سوم اعزام در هفته بسیج دانش آموزی می باشد.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۳۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، کیومرث کشاورز مسئول بسیج دانش آموزی کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت هشتم آبانماه سالروز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی یادآور حماسه سازان و دلاورمردانی است که باوجود سن و سال کم خود کارها و افتخارات بزرگ آفریدند.

وی در ادامه به برنامه راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور به جهت آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس هر ساله در راستای تحول درس آمادگی دفاعی با همکاری سپاه استان و آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی افزود: در سال گذشته(سال93) تعداد 23 هزار نفر از دانش آموزان استان به مناطق یادمانی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

کشاورز خاطرنشان کرد: امسال نیز با آغاز فصل اعزام راهیان نور دانش آموزی بعد از پایان ماه مبارک رمضان 30 کاروان به مناطق یادمانی شهرستان های مریوان و سنندج اعزام شدند و طی دو روز این اردو از رزمایش رزمی فرهنگی" سرزمین مجاهدت های خاموش" نیز دیدن کردند.

وی افزود: از ابتدای سال تا مهرماه سال 94 تعداد 5 هزار نفر دانش آموزان به مناطق یادمانی اعزام شدند که از تاریخ 11 مهرماه به بعد نیز 20 کاروان دیگر از دانش آموزان به مناطق یادمانی سنندج، مریوان و یادمانی های بوالحسن و سیرانبند شهرستان بانه اعزام شدند.

اعزام 10 هزار دانش آموز از ابتدای سال تاکنون به مناطق یادمانی استان

مسئول بسیج دانش آموزی کردستان خاطرنشان کرد: تعداد 10 هزار و هشت نفر دانش آموز در طی دو مرحله از ابتدای سال از مناطق یادمانی استان بازدید کردند که در صورت مساعد بودن شرایط جوی مرحله سوم اعزام دانش آموزان را در هفته بسیج دانش آموزی در قالب برنامه از مدرسه تا مدرسه به مناطق یادمانی شمالغرب در استان و یادمان های جنوب کشور خواهیم داشت.


ارسال نظرات