مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر:
طرح فلاح در راستای تعمیق باورهای دینی، آشنایی مددجویان با مبانی دینی و معرفتی، همگرایی با روحانیت و ارتقای سطح آگاهی جامعه هدف اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۳۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: کمیته امداد در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اعتلای فکری مددجویان این نهاد خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد.

محسن داودی افزود: دوره‌های آموزشی کمیته امداد ابهر به صورت گروهی و فردی برگزار شد.

وی اضافه کرد: مشاوره‌ها در قالب 440 جلسه به مددجویان ارائه شده است.

داودی با اشاره به اینکه برای تحقق این امر نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مربوطه و همچنین ارائه خدمات مشاوره اقدام می‌شود، تصریح کرد: امسال یک‌هزار و 354 مددجوی ابهری از خدمات مشاوره این نهاد بهره‌مند شدند.

این مسئول در ادامه از اجرای طرح فلاح همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: این طرح در راستای تعمیق باورهای دینی، آشنایی مددجویان با مبانی دینی و معرفتی، همگرایی با روحانیت و ارتقای سطح آگاهی جامعه هدف اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در مشاوره‌های فردی و گروهی ارائه شده موضوعاتی در راستای تقویت باورهای دینی خانواده‌های زیرپوشش و موضوعاتی در قالب آموزش مهارت‌های زندگی ارائه می‌شود، افزود: این جلسه‌ها به صورت مستمر و در فصول مختلف سال برگزار می‌شود.

ارسال نظرات