خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسار و آرادان از افتتاح مسجد حضرت رسول اکرم(ص) روستای قالیباف خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۱۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از گرمسار، حجت الاسلام رضا نفری در نشستی که به مناسبت جمع بندی برنامه های ایام محرم برگزار شد، گفت: مسجد حضرت رسول اکرم(ص) روستای قالیباف که از توابع شهرستان آرادان می باشد در مدت نزدیک به سه سال ساخته شده و در آخرین روز هفته جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: این مسجد با کمک خیرین محلی و مشارکت و نظارت اداره اوقاف و امور خیریه با متراژ تقریبی 600 متر مربع ساخته شده و به زودی آماده استفاده و بهره برداری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسار و آرادان تصریح کرد: این مکان مقدس با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال و با مشارکت قرارگاه سازندگی ثارالله سپاه پاسداران و به همت مردم و خیرین محلی ساخته شده است و در روز پنجشنبه، همزمان با نیمه ماه محرم 1437 با حضور مردم و مسئولین شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: این بنا در دو طبقه ساخته شده و شامل صحن اصلی، شبستان، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، انباری و محوطه روباز می باشد.

حجت الاسلام نفری ادامه داد: ساخت این مسجد با توجه به اینکه در منطقه کوهستانی قرار دارد و تردد وسایل نقلیه در مسیر روستا با سختی همراه است، با همت و تلاش شبانه روزی مردم و مسئولین به پایان رسید و خدا را شاکریم که توفیق خدمت به این اماکن مقدس را نصیب مردم و مسئولین نمود تا ره توشه ای برای روز قیامت فراهم کرده باشیم.

وی ضمن ابراز خرسندی به جهت پایان عملیات عمرانی این مسجد و تقدیر و تشکر از تلاش همه دست اندرکاران، تقویت و توسعه برنامه های فرهنگی در این مکان مقدس را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها