حجت الاسلام ماشاالله عبدی در بدرقه دانش آموزان اراکی به اردوی راهیان نور گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه بیش از پیش با ایستادگی و مقاومت های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا شده و با الگوگیری از شهیدان، در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دشمن استوارتر گام بر می دارند.
کد خبر: ۸۵۸۶۳۷۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

250 دانش آموز دختر اراکی در قالب اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران استان مرکزی در سال تحصیلی جاری روز چهارشنبه از مقابل کانون فرهنگی هنری کوثر اراک به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
این دانش آموزان که در مقطع دوم دبیرستان درآموزشگاه های اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اراک تحصیل می کنند به مدت سه روز به بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار می پردازند.
این دانش آموزان با پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و یک روحانی و پنج راوی پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس نیز آنان را در این اردوی معنوی همراهی می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در آیین بدرقه این دانش آموزان، راهیان نور را بهترین حرکت فرهنگی در مقابل هجمه های بی امان دشمنان عنوان کرد و گفت: اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آنان را در برابرهجمه های فرهنگی دشمن مصون نگه می دارد.
حجت الاسلام ماشاالله عبدی افزود: دانش آموزان با شرکت در اردوهای راهیان نور بیش از پیش با ایستادگی ها و مقاومت های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا شده و با الگوگیری از شهیدان، در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دشمن استوارتر گام بر می دارند.
وی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، سرمایه معنوی و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و آحاد جامعه به خصوص نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید با ارزش های آن دوران به خوبی آشنا شوند.
14 هزار دانش آموز از نقاط مختلف استان مرکزی تا پایان سال تحصیلی جاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام می شوند.
ارسال نظرات