مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ماهنشان:

بهره مندي 165 خانوارتحت حمایت ماهنشاني از خدمات بيمه تامين اجتماعي

طي سال جاري 165 خانوار ماهنشاني به تعداد354 مددجو از خدمات تامين اجتماعي كميته امداد ماهنشان استفاده كردند و در اين راستا 895 ميليون ريال هزينه شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۲۸۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ماهنشان به بیان اهمیت بهره‌مندی خانواده‌ها از خدمات بیمه تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: رفاه اجتماعی به معنای وضعیت اقتصادی؛ اجتماعی و سیاسی افراد گفته می‌شود.

ذبيح الله غفاري افزود: یکی از اهداف ایجاد رفاه اجتماعی در بین جامعه هدف، حفظ شأن انسان‌ها و ارتقای عزت و کرامات انسانی است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه کمیته امداد در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی خود این موضوع را مورد توجه داشته و تاکنون اقدامات درخور و شایسته‌ای در این زمینه انجام شده است.

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده در بحث تامین اجتماعی اضافه کرد: تاکنون اقدامات مطلوبی در این بخش صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد معرفی آن‌ها به بیمه تامین اجتماعی است، اضافه كرد: طي سال جاري 165 خانوار ماهنشاني به تعداد354 مددجو از خدمات تامين اجتماعي كميته امداد ماهنشان استفاده كردند و در اين راستا 895 ميليون ريال هزينه شد.

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ماهنشان تصريح كرد: كميته امداد به منظور تامين آتيه مددجويان و بهره مندي آنها از خدماتي از جمله بيمه بازنشستگي، از كارافتادگي و مستمري نسبت به ارائه خدمات بيمه تامين اجتماعي اقدام مي كند.

ارسال نظرات