دشمن از دشمنی خودش هرگز عقب نشینی نمی‌کند

حجت‌الاسلام‌ حسینی نوری: تمام مسئولان برگزار‌کننده مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باید به گونه‌ای عمل کنند که آن مراسم عزاداری در شأن سیدالشهدا (ع) باشد و آبروی شیعیان حفظ شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۷۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
حجت‌الاسلام‌ حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد در یادواره شهدای روستای رحمت آباد شهرستان زرندیه با اشاره اینکه دشمن از دشمنی خودش هرگز عقب نشینی نمی‌کند گفت: شاید دشمن تاکیتک را عوض کند و به ظاهر عقب نشینی کند اما از جای دیگر به ما حمله خواهد کرد.
وی هوشیاری در مقابل رخنه و نفوذ بیگانگان، پرهیز از حاشیه سازی، حفظ شتاب علمی، مدیریت عرصه فرهنگ برمبنای اصول و شعار های امام و انقلاب، توجه به عدالت در مسیر پیشرفت و تدوین برنامه های منسجم و زمان بندی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را از سفارشات مقام معظم رهبری به اعضای هیئت دولت عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت :سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شامل مرثیه‌‌سرایی، مداحی و روضه‌‌خوانی به عنوان یک اقدام معنوی دارای ارزش بسیار بالایی است، بنابراین باید بایدها و نبایدهای سوگواری امام حسین (ع) توسط عزاداران حسینی مراعات شود.
امام جمعه ملارد تصریح کرد: تمام مسئولان برگزار‌کننده مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باید به گونه‌ای عمل کنند که آن مراسم عزاداری در شأن سیدالشهدا (ع) باشد و آبروی شیعیان حفظ شود.
حسینی‌نوری‌ گفت: به دلیل اهمیت قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باید موضوع فرهنگ عاشورا و ایستادگی در برابر طاغوتیان با برگزاری مراسم سوگواری ایشان زنده نگه داشته شود
ارسال نظرات