رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بهزیستی برای هر کودک نیازمند به کاشت حلزون که خانواده بضاعت درمان نداشته باشد به هر تعداد و هر نقطه‌ای از کشور که باشند، مبلغ هفت میلیون تومان پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۴۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، انوشیروان محسنی بندپی  در پاسخ به سؤالی در خصوص افراد پشت نوبتی کاشت حلزون که گفته می‌شود برای درمان پشت نوبت مؤسسات خیریه هستند، اظهار کرد:‌ یک زمان مسئله تشخیص بیماری داریم و یک زمان مسئله درمان.

وی ادامه داد: اگر خانواده هزینه درمان را داشته باشد که موضوع حل می‌شود اما در مورد درمان برای خانواده‌هایی که خود توانایی مالی ندارند بهزیستی کمک می‌کند اما مانند بیماری‌های چشم برای‌ آن اعتبار در نظر گرفته نشده و ما فقط می‌توانیم سهم خود را ارائه دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین گفت: بهزیستی برای هر کودک نیازمند به کاشت حلزون که خانواده بضاعت درمان نداشته باشد به هر تعداد و هر نقطه‌ای از کشور که باشند مبلغ هفت میلیون تومان پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اصلاحیه قانون حمایت از حقوق معلولان که در حال حاضر مراحل بررسی و تصویب خود را در مجلس می‌گذراند، گفت: این لایحه بسیاری از مشکلات معلولان را برطرف می‌کند و در حال حاضر در کمیسیون مجلس در حال بررسی است که امیدواریم تا هفته معلولان به نتیجه برسد.


ارسال نظرات