خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان خبر داد
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان گفت: در آستانه هفته بسیج دانش آموزی، شهرستان همدان، میزبان شهید گمنامی از دیار شلمچه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۲۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

صادق نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: مراسم وداع با این شهید چهارشنبه ششم آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمه الزهرا(س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می شود.
وی افزود: این مراسم همزمان با هفتمین یادواره پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و گرامیداشت سردار سرلشگر شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم با حضور سردار احمد وحیدی وزیر سابق برگزار می شود.
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان ادامه داد: روز پنج شنبه هفتم آبان نیز مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام ساعت 9:30 صبح در مرقد مطهر امامزاده عبدالله همدان برپا می شود.
وی با تأکید بر اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه این مراسم انجام شده است، ادامه داد: این مراسم با حضور باشکوه گروه های مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
نظری در ادامه برپایی این مراسم ها را در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت موثر عنوان و خاطرنشان کرد: تشییع شهدا عنایتی الهی است و رزقی که از طرف خدا به مردم ما هدایت می‌شود.
وی با بیان اینکه ظاهر شهید است، اما باطنش دستی است که برای خدا به سوی آسمان دراز کردیم، تصریح کرد: حضور پیکرهای مطهر شهدا مانند گسترده شدن سفره ای الهی و مانند رزق و روزی معنوی از سوی خداوند متعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات