فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خبر داد:

برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس" در منطقه عملیاتی غدیر ابرکوه

سرهنگ دوم پاسدار سیف اله ابراهیمی از برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» طرح سردار شهید اله دادی با حضور بیش از 1000 نفر، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۰۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت:همزمان با سراسر استان، رزمایش «الی بیت المقدس» طرح سردار شهید اله دادی در منطقه عملیاتی غدیر ابرکوه، برگزار خواهد شد.

وی در خصوص رزمایش سال94 ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش گفت : رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در شهرستان با حضور بیش از 1000 نفر که در قالب 5 گردان سازماندهی شده اند، در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در ادامه اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس؛ همزمان در نواحی مختلف استان یزد با شرکت 39 گردان بیت المقدس، 12 گردان امام حسین (ع) و 5 گردان کوثر، با نام طرح سردار شهید اله دادی برگزار می گردد.

وی با تشریح اهم برنامه های رزمایش «الی بیت المقدس» افزود: رزمایش مذکور با حضور 4 گردان بیت المقدس و یک گردان امام حسین(ع) در شهرستان، که از پنج شنبه آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت، در منطقه عملیاتی غدیر اجرا می شود.

ابراهیمی افزود: این رزمایش با هدف اعلام آمادگی کامل بسیجیان شهرستان در برابر هرگونه خباثت و شیطنت دشمنان، برگزار می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج همچنین اذعان کرد: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس؛ با هدف حفظ انسجام، تمرین های تاکتیکی شامل: رزم در شب و جهت یابی، مقابله با ناآرامی های داخلی، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و مردم یاری، ضد هلی برن و پدافند دورا دور بر اساس تهدیدهای موجود در شهرستان می باشد.

وی در پایان افزود: این رزمایش با رعایت اصول پدافند غیرعامل طرح ریزی و اجرا شده و انتخاب تاکتیک های فوق در محل مناسب از منطقه غدیر بر اساس تهدیدات واقعی شبیه سازی و اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات