امام جمعه اهرم گفت: با توجه به سابقه بد آمریکایی ها و فریبکاری دولت ایالت متحده نگرش نظام ما در قبال امریکا پس از برجام هرگز تغییر نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۹۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ حجت الاسلام عیسی راستگو در جمع خبرنگاران گفت: دولتمردان باتلاش دیپلماتیک خود موفقیت های کسب نموده اند که بایداز زحمات دستگاه دیپلماسی کشور تشکر نمود اما با توجه به سابقه بد آمریکایی ها و فریبکاری دولت ایالت متحده باید کاملا هوشیارانه عمل نمایند و تذکرات رهبری را که فصل الخطاب بود مد نظر قراردهند تا دغدغه های برخی نمایندگان که موکلان ملت هستند نیز برطرف گردد و انشالله نتیجه مذاکرات به نفع ملت مقاوم ایران ختم شود.

وی افزود: همانطور که هدف اصلی مذاکرات هسته رفع تحریم های ظالمانه و بهبود وضعیت اقتصاد کشور باشد انتظار می رود بعد از برجام تحریم ها برداشته شود و مشکلاتی که صنعت کشور بخاطرتحریم ها با آن دست وپنجه نرم میکند برطرف شود و فضای تعامل اقتصادی مشاهده شود.

راستگو افزود: همانطور که رهبرانقلاب فرمودند برجام می تواند برخی ازمشکلات اقتصادی را رفع کند. حل مشکلات اقتصادی کشور درسایه انسجام وتلاش دولتمردان و نیز اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: سیاست جمهوری اسلامی در قبال دولت ایالات متحده بعد از برجام قطعا تغییری نخواهد شد و دلیل آن هم واضح است چرا که به عینه شاهدیم  درسیاست آمریکا علیه ایران و خاورمیانه تغییری مشاهده نشده است و آمریکا همیشه شیطان بزرگ است ودنبال تضعیف جبهه مقاومت بوده و خواهد بود.

ارسال نظرات