فرمانده حوزه مقاومت قمر بنی هاشم دانش آموزی تنگستان از برگزاری بیش از 20 برنامه متنوع در هفته بسیج دانش آموزی تنگستان خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و 19 برنامه دیگر در هفته بسیج دانش آموزی تنگستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۸۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرگرد علی جمالی صفت در جمع خبرنگاران گفت: بسیج دانش آموزی بعنوان یکی از ارکان اصلی و محوری بسیج در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی حضور داشته است و تاریخ به نام دانش آموزانی رقم خورده است که به عنوان بسیجی و برای دفاع از کیان و هستی جامعه اسلامی و گوش به فرمان ولی فقیه به میدان های جنگ نابرابر با دشمن بعثی رفتند و عاشقانه ترین حضور را در دفتر تاریخ به یادگار نهادند.

وی افزود: اگر می خواهیم تفکر واقعی بسیجی با آن معیارهای مشخص ارزشی و ارزش مدار آن را در بدنه اصلی کشور به جریان اندازیم و نوجوانان را با راه و اهداف والای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کنیم باید هر چه بیشتر به فکر تقویت بسیج دانش آموزی باشیم.

جمالی صفت گفت: برای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی بیش از 20 برنامه متنوع در واحد های مقاومت دانش آموزی تنگستان برگزار می شود که شروع این هفته شکهمند با برگزاری عطر افشانی قبور مطهر شهدا خواهد بود.

وی افزود: برای چندومین سال پیاپی همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و در یازدهم آبان ماه یاد آلاله های دانش آموزتنگستان و یادواره 36 دانش آموز تنگستانی برگزار خواهد شد.

جمالی صفت دیدار با امام جمعه شهرستان و حضور در کنار خانواده های معظم شهدای دانش آموز را از دیر برنامه های مهم این هفته عنوان کرد و گفت: امسال با حضور دانش آموزان و آحاد مردم راهپیمایی گسترده در 13 آبان نیز برزار خواهد شد.

وی از دیگر برنامه های مهم دانش آموزان بسیجی در روز دانش آموز و سالروز تسخیر لاله جاسوسی امریکا برگزاری مسابقه نقاشی اشاره کرد و گفت: این مسابقه بین دانش آموزان شرکت کننده و با موضوع مرگ بر امریکا به اجرا در خواهد آمد.

ارسال نظرات