علی اشرف خانلری
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه ورامین :
خبرگزاری بسیج: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: فرماندهان در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان شناخته نمی شدند، آنها با هم نماز و دعا و راز و نیاز و توسل داشتند و باهم روی خاک بر روی چفیه غذا می خوردند.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۷۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد جغتایی گفت: فرماندهان در دوران دفاع مقدس بی ادعا  و هم زبان و هم دل بودند؛ به محض اینکه امام می فرمود  باید جبهه ها خالی نماند همه فریاد لبیک سر می دادند، حتی عده زیادی از زخمی ها و جانبازان قطع عضو به محض اینکه کمی بهبود پیدا می کردند عازم جبهه ها می شدند.

  جغتایی افزود: رزمندگان شب حمله، می فهمیدند فرمانده کیست، قدمی از فرمانده جلوتر حرکت نمی کردند مطیع محض بودند فرماندهان هم جلوی پای رزمندگان بلند می شدند آنان فقط خدا را می دیدند دنیا را سه طلاقه کرده بودند حتی مساعده هم نمی گرفتند.

می گفتند: ما برای خدا آمده ایم سرشار از معنویت بودند حلال و حرام را رعایت می کردند هیچ کدام نسبت به دیگری فخر فروشی نمی کرد بلکه فرمانده به عنوان ستون اصلی خیمه بود همه و همه در امنیت روحی و روانی درس تواضع و انسانیت می آموختند.

 وی افزود: زمانی که فرمانده کل قوا حضرت امام (ره) می فرماید رهبر ما آن نوجوانان سیزده ساله ای است که نارنجک به کمر می بندد و زیر تانک دشمن می رود چه کسی می تواند ادعا کند که بالاتر از ایشان است پس اگر می خواهیم در جنگ ناجوانمردانه بر دشمنان اسلام یعنی جنگ نرم پیروز شویم باید دقیقا روز های دفاع مقدس تکرار شود و به عنوان الگو هدف را به طور دقیق دنبال کنیم تا اینکه از تعرض دشمن به دین و مقدسات و سلامت جوانانمان در امان باشیم همه با هم و در کنار هم ،هم عقیده و بی منت و بی ریا و از همه مهمتر مطیع ولایت باشیم و عبرت بگیریم از آنان که تمام هستی دنیا و آخرتشان را از دست دادند خسرالدنیا و الاخره شدند.

بنابر این همدلی و هم زبانی ارزشمند ترین  پیامی است که مقام معظم رهبری در زمان جنگ روانی و اعتقادی و سیاسی فرمودند. تا زمانی که مطیع و فرمانبر باشیم دشمن نمی تواند به ما آسیبی برساند.

 

ارسال نظرات