خبرگزاری بسیج: معاون شهردار منطقه 20 از فعال سازی مجدد طرح جمع آوری پسماند خشک ویژه دانش آموزان و مدارس این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۶۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: طرح جمع آوری پسماند خشک از طریق استقرار کلبه های بازیافت و مراجعه خودروهای ملودی دار، در مدارس این منطقه جنوبی در حال اجراست تا دانش آموزان نیز در این اقدام مشارکت کنند.

شیرازی دانش آموزان را تاثیر پذیرترین قشر برای دریافت آموزه های شهروندی برشمرد و افزود: علاوه بر جمع آوری پسماند خشک از مدارس، ارائه آموزش های هدفمند در قالب گروه های هنری و اجرای طرح های انگیزشی نیز ویژه دانش آموزان با معرفی طرح آسمان آبی، زمین پاک انجام می شود.

وی استقبال دانش آموزان از طرح جمع آوری پسماند خشک را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: توسعه کلبه های بازیافت در مدارس به عنوان پایگاه های ثابت و مستقر در مراکز آموزشی در دستور کار مدیریت شهری است.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 در پایان گفت: با گذشت دو سال از اجرای طرح زیست محیطی آسمان آبی زمین پاک، هزاران دانش آموز و شهروند از طریق مراجعه های حضوری کارشناسان آموزش های چهره به چهره دریافت کرده اند که همچنان این روند ادامه دارد.

 


ارسال نظرات