خبرهای داغ:
به همت فرهنگي اجتماعي سپاه خوي برگزار شد:

برگزاري همايش بصيرت افزايي همسران پاسداران پايگاه هاي طرح شهيد كاوه

به منظور افزايش اطلاعات و آگاهي همسران بسيجيان تمام وقت سپاه خوي، طرح شهيد كاوه به همت فرهنگي اجتماعي سپاه اين شهرستان، در سال آمفي تئاتر سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۲۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي؛ مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي، ضمن خداقوت به همسران بسيجيان تمام وقت سپاه خوي كه با صبر و شكيبايي همسران خود را در اجراي ماموريت ها ياري مي رسانند گفت: همسران نيروهاي مسلح با صبر و پايداري و ايثارگري، تمامي مشكلات زندگي را بر دوش مي كيرند تا همسرانشان با خيال راحت از مرزهاي كشور حفاظت كنند.

حجت الاسلام محمد رستمي خاطر نشان كرد: در اين راستا همسران با تربيت صحيح فرزندان خود در سمت و سوي اسلام به عنوان الگو براي سايرين خواهند شد و به همه نشان مي دهند كه زندگي هر جقدر هم مشكل باشد نبايد از تربيت فرزندان غفل شد.

وي ادامه داد: دشمنان هدف اولشان جوانان و بانوان است و در اين زمينه سعي دارند تا با نفوذ به زندگي نيروهاي سلح آنان را از راه صحيح انحراف كنند اما بصيرت خاناده ها فراتر از آن است كه دشمنان به راحتي به اهداف خود برسشند.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي، در پايان ضمن توصيه اكيد به ابراز محبت همسران نسبت به همديگر و خانواده، خطاب به بانوان، گفت : پاسداران ما موفقيت خود را مرهون همكاري، سعي، تلاش و صبر شمايند.

فرمانده سپاه خوي نيز در ادامه سبك زندگي اسلامي را بهترين متد براي زندگي گفت: بي تفاوتي به تغيير سبك زندگي، اصليترين عامل نفوذ دشمن در خانه است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي، خاطر نشان كزد: دشمن سعي دارد تا از طريق شبكه هاي مجازي و اجتماعي نوع زندگي را تغيير دهند لذا با انواع تبليغات و ترفندها جاسوسش را به خانه ها وارد كرده و ما بدون آگاهي از آن استفاده مي كنيم و اصلا هم در ابتدا شايد متوجه نشويم كه به تدريج دشمن اهدافش و فرهنگش را از اين طريق به خورد جوانان ما مي دهد.

وي، هدف از برگزاري نشست هاي بصيرتي شهيد كاوه را حراست از خانواده ها و رعايت حق و حقوق آنان، برشمرد، و تصريح كرد: امروزه دشمنان در پی سست کردن بنیان های اعتقادی و معرفتی نسل جوان است و با تخریب هویت و افکار او تلاش می کند ذهن او را به سمت مادیات و هرزه گی و اطاعت از نفس هدایت کند.

مسئول بهداري سپاه خوي نيز در ادامه در رابطه با بهداشت روان و سلامت روان مطالبي را ارائه نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار