خبرهای داغ:

دیدار و سرکشی از پایگاه های عملیاتی شهید کاوه سپاه بوکان

اکیپی از نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان از پایگاه های عملیاتی شهید کاوه این سپاه بازدید و سرکشی کردند.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۲۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اکیپی متشکل از مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول روابط عمومی و تبلیغات از مقرهای تابعه سپاه بوکان و پایگاه های عملیاتی شهید کاوه دیدار وسرکشی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در این دیدار صمیمی گفت: در مقابل ایثار و فداکاری های نیروهای جان برکف سپاه دیدار با آنان ، کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

حجت الاسلام تقی خدایی فام ضمن سخنانی در خصوص فضیلت شهادت در راه خدا گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زيباترين شکل است که شهيد آگاهانه و به خاطر هدف مقدس و به تعبير قرآن «في سبيل الله»انتخاب مي کند و چنين مرگي است که به تعبير پيامبر (ص) شريفترين و بالاترين نوع مردن است (اشرف الموت قتل الشهاده) و اميرمومنان (ع) آنرا گرامي ترين نوع مردن مي داند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهادت امام حسين(ع) امت اسلامي را از خواب عميق و طولاني بيدار کرد گفت: آنچه حائز اهميت است بيداري عمومي مسلمانان پس از شهادت امام حسين(ع) مي باشد و اينکه قدرت و جسارت پيدا کردند در مقابل حکومت غاصب و ظالم قيام کنند که در اين بيدارسازي نبايد از نقش سازنده و رسالت پيام آور کربلا غافل شويم.

گفتني است، در اين ديدار، مشکلات موجود درمقرهای سپاه بوکان بررسي،و براي رفع آن پيگيري لازم به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار