امام جمعه موقت عسلویه گفت: فتنه اي كه امروز توسط دشمنان بر جامعه اسلامي تحميل شده است و از سوي جاهلان و مغرضان ترويج و كوشيده مي شود همه جا گسترش يابد، همان جنگ مذهبي و اعتقادي و تكفير است.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۰۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام عباس بحرینی در مراسمی که بمناسبت شهادت امام سجاد(ع) در سپاه عسلویه برگزار شد، با اشاره به اینکه در قرآن، معنویت در صدر ارزش ها قرار دارد، اظهار داشت: امروز باید همگان تا جان در بدنمان است برای احیای ارزش های دینی تلاش نماییم.

بحرینی ادامه داد: فتنه اي كه امروز توسط دشمنان بر جامعه اسلامي تحميل شده است و از سوي جاهلان و مغرضان ترويج و كوشيده مي شود همه جا گسترش يابد، همان جنگ مذهبي و اعتقادي و تكفير است.

وی بر اتحادبین شیعه و سنی تاکید و اظهار کرد: دشمن ایران و جامعه اسلامی امروز با ساختن شیعه و سنی انگلیسی در حال رواج دادن اهانت به مقدسات است.

امام جمعه موقت عسلویه بیان کرد: شد و تکامل کشور ایران به سمت ایثار و شهادت برای پیشرفت جامعه جهانی است در حالی که راه کشور آمریکا به سمت امیال پست و شیطان است که این چیزی جز سقوط و انحطاط در پی نخواهد داشت.

بحرینی با اشاره به رهنمود های امام خمینی(ره) تاکید کرد: آمریکا و استکبار دشمن قسم خورده ما هستند و ما هرگز با آنها طرح دوستی نداریم..

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم هژبری مداح اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها