فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید با بصیرت و هوشمندی از امام زمان خود تبعیت کنیم و بدانیم که همه ما نسبت به آنچه که انجام می دهیم مسئول هستیم.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۰۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در همایش سالیانه آمران به معروف و ناهیان از منکر، فرماندهان پایگاه های بسیج که در تالار حضرت امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد، با بیان اینکه نظام اسلامی در مقابل یزیدیان زمان ایستاده است، اظهار کرد: حفظ نظام اسلامی بزرگترین معروف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه تبعیت از حسین زمان و امر ولایت وظیفه همه ماست، افزود: کسانی که نظام اسلامی را تقویت می کنند بزرگترین معروف و در مقابل آنهایی که به دنبال تضعیف نظام هستند، بزرگترین منکر را مرتکب می شوند.

وی با بیان اینکه باید حسینی باشیم و حسینی عمل کنیم، گفت: باید با بصیرت و هوشمندی از امام زمان خود تبعیت کنیم و بدانیم که همه ما نسبت به آنچه که انجام می دهیم مسئول هستیم.

مولودی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب، گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) است، تصریح کرد: امروز گفتمان امام(ره) و انقلاب در جای جای دنیا وجود دارد و در مقابل جبهه کفر ایستاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیج و بسیجیان نیز سلاح امام زمان هستند، اظهار کرد: دشمن با نقشه ها و توطئه های مختلف به دنبال مقابله با نظام اسلامی است و همه ما وظیفه داریم تا با بصیرت و هوشمندی توطئه های آنان را خنثی کنیم.

وی با تاکید بر تقویت گفتمان انقلاب، امام و رهبری، گفت: مواضع ها نباید دشمن شاد کن باشند و باید گفتمان انقلاب و امام و رهبری را تقویت و در راه ولایت و انقلاب مجاهدت کرد.

ارسال نظرات