خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب :

در واجبات دینی نباید اهل مسامحه بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: نبود بینش و آگاهی، روحیه سازش کاری و حب و بغض ها از جمله دلایل بی توجهی و مظلوم شدن این فریضه در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۰۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل مهدوی در همایش سالیانه آمران به معروف و ناهیان از منکر، فرماندهان پایگاه های بسیج که در تالار حضرت امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک امر واجب و فریضه دینی است و همه ملزم به رعایت آن هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه دستگاه های ذی ربط باید اهتمام ویژه ای برای اجرای آن داشته باشند، افزود: متاسفانه دولت ها از طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت های لازم را انجام نداده اند و نمی دهند.

وی با اشاره به مظلوم شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به برخی از دلایل این امر اشاره کرد و گفت: نبود بینش و آگاهی، روحیه سازش کاری و حب و بغض ها از جمله دلایل بی توجهی و مظلوم شدن این فریضه در جامعه است.

مهدوی هم چنین با بیان اینکه ترس های بی مورد یکی از دلایل مظلوم شدن این فریضه است، تصریح کرد: ترس در انجام واجبات، القای شیطان هست و متاسفانه ترس بی مورد نیز یکی از دلایل بی توجهی عده ای از افراد به این واجب و فریضه الهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه اعتقاد و التزام عملی به امر به معروف و نهی از منکر نخستین شرط در احیای این فریضه الهی است، اظهار کرد: در واجبات دینی نباید اهل معامله و مسامحه بود.

وی با بیان اینکه باید ایمان خود را در راستای احیای این فریضه الهی تقویت کنیم، افزود: باید ایمان واقعی داشته باشیم و به این فریضه الهی اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

ارسال نظرات