خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

اگر حضرت زینب(س) نبود، اهداف اصلی امام حسین(ع) محقق نمی‌شد

امام جمعه کبودراهنگ گفت: اگر حضرت زینب(س) نبود، نتایج متعالی از اسارت به دست نمی‌آمد و اهداف اصلی امام حسین(ع) محقق نمی‌شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۹۸۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام محسن ثابتی در همایش بزرگ رهروان زینبی که با شعار «ما مطیع رهبریم و رهروان زینبیم» همزمان با ایام محرم الحرام به همت سپاه ناحیه کبودراهنگ در امامزاده زبيده خاتون(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) برای احیای اسلام قیام کردند.

وی افزود: پس از شهادت امام حسین(ع) نوبت به امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س)و اهل بیت امام(ع) رسید که با اسارت خود، موج شهادت و وقایع جانسوز کربلا را سراسری کردند.

امام جمعه کبودراهنگ اظهار داشت: اگر حضرت زینب(س) نبود، نتایج متعالی از اسارت به دست نمی‌آمد و اهداف اصلی امام حسین(ع) محقق نمی‌شد.

وی تصریح کرد: بیانات حضرت زینب(س) در روز عاشورا و در مسیر اسارت در کوفه و شام و صبر ایشان در مصائب بیانگر معرفت این بانوی گرامی به حضرت حق و نشان از تقوا و درایت آن حضرت درباره مسائل روز و درک عمیق و شناخت حقیقت است.

ثابتی افزود: آنچه امروزه باید مورد توجه باشد این است که خاندان وحی، از ابتدای مسافرت تا رسیدن به کربلا و پس از آن در دوران اسارت، هیچ‌گاه در حفظ حجاب خود کوتاهی نکردند و همواره پوشش مورد نظر اسلام را مراعات کردند.

در این همایش که با هدف تببین مسیر حضرت زینب(س) پیام‌آور کربلا و با حضور کثیری از بانوان برگزار شد برنامه‌های مختلفی از جمله مداحی توسط آقای عابدی اجرا شد.

در پایان مراسم ندای «ما مطیع رهبریم رهروان زینبیم» در فضای امامزاده طنین انداز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار