فرمانده سپاه زرند گفت : امروز ما امنیتمان را مدیون شهدا ، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس هستیم ، برای اینکه این امنیت باقی بماند باید اینگونه رزمایش ها هرساله در سطح کشور برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۹۰۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان، همزمان با آغاز ماه محرم ، رزمایش بزرگ عاشورائیان در روزهای پنجشنبه و جمعه ، ۲۳ و ۲۴ مهرماه با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس و امام حسین (ع) شهرستان زرند برگزار شد.

عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه در پایان رزمایش عاشورائیان، در رابطه با اهداف این رزمایش گفت : امروز ما امنیتمان را مدیون شهدا ، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس هستیم ، برای اینکه این امنیت باقی بماند باید تلاش و کوشش نماییم ، برگزاری این رزمایش هم در همین راستا است که هرساله در سطح کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد : رزمایش عاشورائیان زرند که در منطقه عمومی ریحانشهر برگزار شد با حضور ۶ گردان بیت المقدس و ۲ گردان امام حسین (ع) از صبح پنجشنبه آغاز و تا ساعت ۱۵ روز جمعه ادامه داشت.

زمانی گفت : بسیجیان شهرستان برای حضور در این رزمایش علاقه زیادی از خود نشان دادند و حتی در بعضی از گردان ها تقاضای بیش از سقف تعداد نیرو را داشتیم.

وی در رابطه با برنامه های رزمایش اظهار داشت: آموزش دفاع از کوی و برزن، عملیات تاخت و کمین، ضد اغتشاشات داخلی ، امداد و نجات ، ایست و بازرسی و غیره از جمله برنامه های این رزمایش بودند.

فرمانده سپاه زرند یادآور شد : برای اینکه فضای معنوی هم در رزمایش داشته باشیم نماز عبادی سیاسی نماز جمعه شهر ریحانشهر زرند در منطقه رزمایش با حضور مردم این شهر و کلیه بسیجیان برگزار شد که در نوع خود حرکتی بی نظیر در رزمایش های کل کشور بود.

ارسال نظرات