همایش نهضت ما زنده ایم امروز با حضور بانوان شهرستان سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۸۷۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فاطمه ابوالهادی رئیس شورای عالی زنان کردستان ظهر امروز در این همایش که با حضور بانوان بسیجی، بانوان شاغل در ادارات، ورزشکاران در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد؛ گفت: نهضت ما زنده ایم نهضتی جاری و ساری است که در سراسر کشور آغاز شده است، و  همزمان با سراسر کشور در استان کردستان هم آغاز شده و هدف آن تجلی آرمان های فرهنگی و اسلامی در بین اقشار جامعه است.

آقای گومه ای مسئول بسیج ورزشکاران سنندج در این مراسم به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت ورزش اشاره کرد و گفت: ایشان می فرمایند تأثير عامل معنوي، در کسب موفقيتها، بسيار زياد است و در امر ورزش نيز نبايد خود را از اين عامل مهم محروم کنيم.

وی افزود: امروزه اهمیت ورزش برکسی پوشیده نیست و توجه به ورزش و توسعه و همگانی کردن آن جزو وظایف دولت و مردم است.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل می دهند، گفت: بانوان مروج اصلی ورزش در جامعه هستند و با حجاب خود توانسته اند ورزش و ارزش های اسلامی را به جامعه معرفی کنند.

وی برگزاری چنین همایش هایی را موجب تریوج بیش از پیش ورزش در کنار حجاب و عفت و ارز ش های اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: شما بانوان ارزشمند ایران اسلامی پرچم کشور را در تمامی جهان به اهتزاز در می آورید.

مسئول بسیج ورزشکاران سنندج افزود: ما بانوان با افتخاری در کشور داریم که در جهان شناخته شده اند و می توانند اسلام را در جهان گسترش دهند.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی امروز در کنار هجمه فرهنگی به دنبال ترویج عقاید ضد اسلامی در حوزه ورزش است و باید در این زمینه هوشیار بود و جوانانی که به صورت امانت در دست ما هستند درست تربیت کرده و این وظیفه همه آحاد جامعه بویژه بانوان است.

اجرای برنامه های فرهنگی و گروه دف نوازی معراج از دیگر برنامه های این مراسم بود و در پایان نیز بیانیه پایانی تجمع ما زنده ایم توسط یکی از بانوان حاضر در مراسم قرائت شد

ارسال نظرات