کارگاه آموزشی با نام «کارگاه یک روزه دنیای مجازی، روزنامه‌نگاری آنلاین و نشریات مجازی» پنجشنبه هفتم آبان ماه در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۸۶۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: کارگاه یک روزه دنیای مجازی، روزنامه‌نگاری آنلاین و نشریات مجازی برای خبرنگاران با نام «کارگاه یک روزه دنیای مجازی، روزنامه‌نگاری آنلاین و نشریات مجازی» در زنجان برگزار می‌شود.

یوسف افزود: کارگاه یک روزه دنیای مجازی، روزنامه‌نگاری آنلاین و نشریات مجازی با همکاری مجتمع فرهنگی دیجیتال سهروردی و خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: از محمد حسن جعفری سهامیه استاد علوم ارتباطات و رئیس سابق دانشکده خبر برای تدریس در این کارگاه دعوت به عمل آمده است.

ناصری اضافه کرد: بخشی از کارگاه آموزشی مربوط با موضوع آسیب شناسی نشریات محلی و گفت‌وگوی آزاد برگزار می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان افزود: علاقمندان برای حضور در کارگاه یک روزه دنیای مجازی، روزنامه‌نگاری آنلاین و نشریات مجازی با واریز مبلغ 20 هزار تومان به شماره حساب 0110379302001 نزد بانک ملی به نام خانه مطبوعات استان زنجان می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.

وی ادامه داد: به شرکت کنندگان در کارگاه یک روزه دنیای مجازی، روزنامه‌نگاری آنلاین و نشریات مجازی گواهی معتبر اعطا می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان زمان برگزاری کارگاه یک روزه دنیای مجازی، روزنامه‌نگاری آنلاین و نشریات مجازی را پنجشنبه هفتم آبان ماه اعلام کرد.

ناصری آخرین مهلت واریز فیش برای حضور در کارگاه آموزشی را پایان وقت اداری روز چهارشنبه 6 آبان ماه اعلام کرد و گفت: علاقمندان حضور در کارگاه برای کسب اطلاعات بیشتر با خانه مطبوعات استان زنجان تماس بگیرند.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: محل برگزاری کارگاه آموزشی را دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان می باشد.

ارسال نظرات