همایش رهروان زینبی (س) با هدف شناساندن ویژگی‌های حضرت زینب (س) صبح امروز سه شنبه با حضور اکبریان نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی، جمعی از دانش‌آموزان دختران دبیرستان‌های کرج، مسئولین اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند در امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۸۱۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش رهروان زینبی (س) با هدف شناساندن ویژگی‌های حضرت زینب (س) صبح امروز سه شنبه با حضور اکبریان نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی، جمعی از دانش‌آموزان دختران دبیرستان‌های کرج، مسئولین اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند در امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد.

این همایش بانوان در راستای همنوایی با عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س)  با نوای لبیک یا زینب ارادت خود را به خواهر بزرگوار امام حسین(ع) نشان دادند.

حمید شیرانی جوان وهابی شیعه شده نیز از مهمانان این تجمع بود که در سخنانی بنا به فرموده پیامبر اکرم(ص) قرآن و اهل بیت (ع) را دو اصل در تشیع دانست.

وی افزود: در زمانی که هنوز شیعه نشده بودم بسیاری از افراد قصد داشتند من را از این اقدام بازدارند ولی با مطالعات بسیاری اصل موضوع تشیع را درک کردم و واقعه متوجه شدم که جریان غدیر واقعه ای است که در نهایت می توان اینگونه برداشت کرد که اصل غدیر ولایت حضرت علی(ع) است و رسول الله هدفی جز ولایت امیر المومنین نداشت .

این جوانی شیعه شده ادامه داد: پس از اینکه شیعه شدم موجب آزار و اذیت اطرافیانم قرار گرفتم تا جایی که پدرم برای زنده ماندنم من را راهی شهر قم کرد و با کرامت هایی که حضرت معصومه (س) به من داشتند به همراه همسرم در آنجا ساکن شدیم.

وی در پایان از حاضرین خواست در تمام لحظات دعایش کنند و برای همگان آرزوی طول عمر و عاقبت بخیری کرد.

در ادامه این همایش حاج مرتضی طاهری به مدیحه سرایی پرداخت و در انتها نیز از مادران و همسران شهدای مدافع حرم و یگانه شهید غواص استان تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها