پیش‌بینی می‌شود امسال 5600 تن محصول لوبیا از اراضی کشاورزی شهرستان سلطانیه برداشت شود و در این رابطه بیش از ۹۶۰ بهره‌بردار نسبت به برداشت محصول لوبیا مشغول هستند.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۷۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر جهاد کشاورزی سلطانیه گفت: شهرستان سلطانیه در زمینه محصولات استراتژیک زراعی و باغی به لحاظ گسترش سطح زیر کشت و افزایش محصولات دارای ظرفیت بسیار مناسبی است.

مرتضی مصری افزود: این شهرستان در زمینه کشت انواع محصولات استراتژیک آبی و دیم و باغی قابل گسترش است.

وی یادآور شد: گندم آبی و دیم، جو آبی و دیم، ذرت علوفه‌ای، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و لوبیا از جمله این محصولات در شهرستان سلطانیه به شمار می‌رود.

این مسئول افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال 5600 تن محصول لوبیا از اراضی کشاورزی شهرستان سلطانیه برداشت شود و در این رابطه بیش از ۹۶۰ بهره‌بردار نسبت به برداشت محصول لوبیا مشغول هستند.

وی با ابراز خرسندی گفت: خوشبختانه شهرستان سلطانیه با توجه به ظرفیت‌های خوب و بکری که در بخش کشاورزی دارد و در تولید محصولات کشاورزی عملکرد خوبی را تاکنون به خود اختصاص داده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سلطانیه اظهار داشت: مکانیزه بودن مهم‌ترین مزیت لوبیا در شهرستان سلطانیه است و امسال لوبیاکاران شهرستان سلطانیه بیش از ۲۵ میلیارد تومان عایدشان می‌شود.

از برداشت حدود 5600 تن محصول لوبیا از اراضی کشاورزی شهرستان سلطانیه خبر داد

ارسال نظرات