خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازمان دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: یادواره 280 شهید دانش آموز 10/آبان ماه با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۶۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

سرهنگ رضا اسفندیاری مسئول بسیج سازمان دانش آموزی استان قزوین در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین،با بیان اینکه ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را در خود تقویت کنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار کرد: فرهنگ بسیج و شهادت از منظر دین و نقش بنیادی آن در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس از جایگاه بالایی برخوردار بود.

اسفندیاری در همین خصوص ادامه داد: امروزه تمام ما مدیون خانواده های شهدا و ایثار گران هستیم و این مسئولیت سنگین بر عهده ما قرار می دهد که با تلاش مضاعف در تکریم و رسیدگی به مشکلات آنها بپردازیم.

وی تصریح کرد: شهدای دانش آموز ره 100ساله را یک شب پیمودند و به تبعیت از امام خویش گلگون کفن شده و با رخسار خونین به دیار معبود خویش شتافتند.

مسئول بسیج سازمان دانش آموزی استان قزوین خاطر نشان کرد: ما باید ادامه دهند راه انها باشیم و شهدای آسمانی که مردان زمینی بودند را همیشه و در همه جا یاد کنیم.

اسفندیاری افزود: به پاس قدر دانی و همدردی با خانواده های معظم شهدا یادواره ایی در 10آبان ماه سال جاری در سالن سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت9تا 11 با حضور خانواده های شهدا و سخنرانی حجت الاسلام قرائی از علمای حوزه برگزار می شود.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: شهدا با پشت پا زدن به همه ظواهر دنیوی سعادت و سربلندی را برای ملت سرافراز ایران اسلامی به ارمغان اوردند، ما می توانیم با حضور خود در مراسمات و یادواره های شهدا تسکینی بر دل های شکسته خانواده های عزیزشان باشیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها