مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد:
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد با تاکید بر ممنوعیت نصب داربست‌های فلزی برای تبلیغات در نقاط مختلف شهر از شهروندان خواست از فضاهای تبلیغاتی مجاز برای تبلیغات بهره بگیرند.
کد خبر: ۸۵۸۵۶۷۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد با تاکید بر ممنوعیت نصب داربست‌های فلزی برای تبلیغات در نقاط مختلف شهر از شهروندان خواست از فضاهای تبلیغاتی مجاز برای تبلیغات بهره بگیرند.   

به گزارش همشهری «امید فتاحی» افزود: طبق ماده 92 قانون شهرداری‌ها، نوشتن هر مطلب و نصب هر نوشته‌ای بر دیوارهای شهر ممنوع است و پیگرد قانونی دارد. وی دیوارنویسی را باعث نازیبا شدن چهره شهر و زیر سوال بردن زیبایی‌های بصری دانست و افزود: فضاهای تبلیغاتی مجاز در همه شرایط و ابعاد در شهر ایجاد شده و در معرض استفاده متقاضیان قرار دارد.
این مسئول با اشاره به پراکندگی مناسب این فضاهای تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر، از شهروندان خواست با استفاده از فضاهای مجاز تبلیغاتی، سازمان رفاهی- تفریحی شهرداری را در زیباسازی شهر یاری کند. وی ادامه داد: دیوارهای شهر بخشی از مبلمان شهر محسوب می‌شوند که باید به شکل طبیعی و به دور از هر نوع آلودگی بصیری در شهر خودنمایی کنند و استفاده از این دیوارها به عنوان فضاهای تبلیغات غیرمجاز و قابل برخورد است.

 

ارسال نظرات