خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز:

مسئولان، علما و مراجع سکوت خود را در مقابل جنایت آل سعود بشکنند

بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز در نامه‌ای به امت اسلامی نوشت: از مسئولان و علما و مراجع انتظار می‌رود سکوت را بشکنند و در محکومیت جنایت آل سعود لب به سخن بگشایند.
کد خبر: ۸۵۸۵۶۵۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز در نامه ای به امت اسلامی، خواستار ساکن نبودن در مقابل اعدام شیخ نمر شد.

 متن این نامه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم


وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرًا 

 

ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﭼﻪ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻭ [ ﺭﻫﺎﻳﻰ ] ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻭ ﺯﻧﺎﻥ ﻭ ﻛﻮﺩﻛﺎﻥ ﻣﺴﺘﻀﻌﻒ[ ﻯ ﻛﻪ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻥ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺭﺍﻩ ﭼﺎﺭﻩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ ] ﻧﻤﻰ  ﺟﻨﮕﻴﺪ ؟ ﺁﻥ ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﻣﻰ ﮔﻮﻳﻨﺪ : ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ! ﻣﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺷﻬﺮﻯ ﻛﻪ ﺍﻫﻠﺶ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﻧﺪ ، ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺑﺒﺮ ﻭ ﺍﺯ ﺳﻮﻯ ﺧﻮﺩ ، ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﻰ ﺑﺮﺍﻯ ﻣﺎ ﺑﮕﻤﺎﺭ ﻭ ﺍﺯ ﺟﺎﻧﺐ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺍﻯ ﻣﺎ ﻳﺎﻭﺭﻯ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻩ .(سوره مبارکه مائده آیه ۷۵)


در این ایام عاشورایی  گوییا عاشورایی دیگر در راه است و این چنین است که جمله ی کل یوم عاشورا تفسیر میشود...تفسیری به گستره ی تاریخ.

 

پیرو مکتب عاشورا را از خون دادن چه باک...کسی که هیهات من الذله ی حسین را سرلوحه ی کار خویش قرار داد به مرگ تن میدهد اما تن به ذلت نمیدهد و این شجره ی طیبه ای که با خونِ ،خونِ خدا آبیاری  و با خون شهیدان راهش نگهداری و پاس داشته شده است را بار دیگر با خون مطهر خود آبیاری می کند.

 آری در هنگامه ای که به فرموده ی ولی امرمان نائب بر حق صاحبمان تمام ایمان دربرابر تمام کفر ایستاده وقوع عاشوراهایی دیگر دور از ذهن نیست چرا که در عاشورای سال ۶۱ نیز تمام ایمان دربرابر تمام کفر قرار گرفته بود.

 اما در واقعه عاشورا نباید از نقش بزرگان و صاحبان قدرت چشم پوشید آنهایی که دل در گرو حسین و راه او داشتند اما با سکوتشان و عدم همراهیشان با ابا عبدالله راه به مسلخ رفتن حسین را هموار کردند.

 تا به کی منتظر بی عمل باشیم؟ مقتدای ما انفعال نمی خواهد.تا انقلابی نشویم او نخواهد آمد. سکوت مسلمان در این شرایط جفا به مسلمانی ست.

 از مسولین و علما و مراجع انتظار می رود سکوت را بشکنند و لب به سخن بگشایند در محکومیت رژیم دست نشانده استکبار که کاری جز مسلمان کشی و ریختن خون بیگناهان و علمای دینی نمی داند.

 و این چنین است که امت انقلابی ایران اسلامی از شما مسئولین و مراجع گرانقدر انقلابی می خواهد با موضع گیری متقن و مستحکم در قبال حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر  از بروز عاشورایی دیگر و به مسلخ رفتن پیروی دیگر از پیروان این مکتب جلوگیری کنید.زیرا آنها به همین کار بسنده نمی کنند.

بعد از فجایای یمن حادثه! دلخراش منا حال به دنبال اعدام عالم شیعه شیخ نمر هستند و این پایان کار آنها نخواهد بود آنها به دنبال ریشه کن کردن اسلام استکبار ستیز و کربلایی هستند.

 آنها دریافته اند که بزرگترین ضربه ها را مسلمان نما ها بر پیکره اسلام وارد ساخته اند.به امید آنکه مسلمان نما نباشیم.

 

والعاقبه للمتقین.
بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز

ارسال نظرات
پر بیننده ها