خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ثارالله(ع):

حربه نفوذ دشمن به شیوه‌های گوناگون اجرا می‌شود

مصطفوی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمنان گفت: دشمنان با حربه‌های گوناگون به‌دنبال ایجاد انحراف و براندازی انقلاب در قالب و مدل‌های گوناگون هستند.
کد خبر: ۸۵۸۵۶۴۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی،‌ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 4 آبان در جمع نمازگزاران این ناحیه از سپاه ناحیه گفت:‌رهبر معظم انقلاب همیشه در سخنانشان نسبت به نفوذ دشمن هشدار داده‌اند اما متأسفانه برخی از مواقع شاهد اتفاقات ناگوری هستیم که در این زمینه مسئولان باید سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار دهند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از این نظام دست بر نمی‌دارند و با حربه‌های گوناگون به دنبال ایجاد انحراف و براندازی انقلاب در قالب و مدل‌های گوناگون هستند.

مصطفوی عنوان کرد: دشمنان  در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی به دنبال نفوذ هستند که اکنون نیز جهت تحقق به این هدف خود با استفاده از عناصر مختلف خود به دنبال خواسته‌های شیطانی خود هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به سفیر اخیر وزیر سابق امور خارجه انگلیس به شیراز عنوان کرد: در واقع انگلستان دشمن این نظام است لذا سفر چنین شخصیی زیبنده شیراز که 5 هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است، نیست و مصداق منکر است.

وی ادامه داد: انگلیس از قبل از انقلاب دشمن درجه یک ما بوده و در روش‌های مختلف درصدد نابودی انقلاب ما بوده است و لذا دولتمردان باید مراقب باشند که این‌ها دوست ما نیستند و برای نفوذ خواسته‌های خود به کشور ما سفر می‌کنند.

مصطفوی شیراز را شهر سومین حرم اهل بیت(ع) و صاحب مشاهیر صاحب نام و شهر 5 هزار شهید برشمرد و گفت: از مسئولان چنین رفتاری پذیرفتنی نیست ودر برابر چنین حرکتی سکوت معنای ندارد اما عده‌ای سکوت اختیار کرده‌اند در حالی که مردم بصیر ما هوشیارند و اجازه حضور افراد نفوذی دشمن را نمی‌دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار