عضو هیات امنای انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور خبر داد:
عضو هیات امنای انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور گفت: مشکلات پیش آمده درباره توزیع داروی حیاتی بیماران پیوند کلیه و سایر بیماران پیوند اعضا با دستور ویژه و مستقیم ریاست سازمان غذا و دارو به زودی برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۵۲۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، داریوش آرمان معاونت ارتباطات و اموربین الملل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران، اظهار داشت: متاسفانه از چندی قبل شاهد نوسانات و کمبودهایی درباره توزیع داروی "سل سپت" نگهدارنده عضو پیوندی، بودیم که اعتراض‌های جدی بیماران از سراسر کشور را به‌دنبال داشت.

دبیر سابق هیات مدیره انجمن بیماران کلیوی عنوان کرد: به‌دنبال اطلاع از این موضوع بلافاصله پیگیری‌های فوری برای رفع این کمبود در دستور کار مدیرعامل و مسئولان انجمن بیماران کلیوی قرار گرفت.

آرمان تصریح کرد: بدین‌ترتیت به تازگی جلسه ای فوری با دکتر دیناروند ریاست سازمان غذا و دارو برگزار شد و وی نیز بلافاصله دستور توزیع گسترده داروی سل سپت را صادر کردند. که امیدواریم براساس توافقات صورت گرفته از چند روز آینده شاهد توزیع گسترده این دارو در سراسر کشور باشیم.

معاون ارتباطات و بین الملل انجمن بیماران کلیوی کشور در پایان از بیماران پیوند کلیه و خانواده‌هایشان درخواست کرد ضمن پرهیز از نگرانی و با مدیریت بهینه مصرف داروهای موجود تا چند روز آینده برای دریافت سهمیه دارویی- پس از تماس با داروخانه‌های توزیع کننده سل سپت و اطمینان از موجود بودن دارو برای خرید اقدام کنند.

ارسال نظرات